Διαστρεβλώσεις της Γραφής από τους μ.τ. Ιεχωβά Μέρος 2ον

 

 
Από το βιβλιάριο των "φωστήρων" του Μπρούκλιν "Μπορείτε να ζείτε" Σελίδα 154
Παρατηρήστε τις ερωτήσεις στο τέλος, 8α) η Σκοπιά λέει ότι ο Χριστός υπέδειξε(!!!) ότι η γενεά του 1914 θα έβλεπε το τέλος.
Ερώτηση 8β)  Για ποιο πράγμα θα μπορούμε να είμαστε βέβαιοι;  
Η απάντηση είναι πολύ εύκολη...Είμαστε βέβαιοι ότι σε λίγο θα αλλάξει η διδασκαλία της Σκοπιάς για να καλύψει την ψευτοπροφητεία... πράγμα που έγινε.
Δυστυχώς εδώ δεν μπορεί να μπει το "κοροϊδία άνευ προηγουμένου"...
Αδελφέ ενημερώσου...


Μικρό απόσπασμα από αντιαιρετική ομιλία που εκφωνήθηκε προ πολλών ετών στο Κερατσίνι Πειραιώς στην αίθουσα του θρησκευτικού συλλόγου "Ένωσις γονέων ο Άγιος Ιωσήφ" που υπήρχε τότε στην περιοχή εκείνη. 
Στο τέλος της ομιλίας ακούστηκαν κατάλληλες συμβουλές και σχόλια από τον αρχιμανδρίτη Ιερώνυμο Φράγκο, προϊστάμενο γειτονικού ναού της Αναλήψεως του Κυρίου Δραπετσώνας. 

Την εποχή εκείνη βρισκόταν σε έξαρση η αίρεσις των μαρτύρων του Ιεχωβά, οι Πεντηκοστιανοί τότε ήταν ανύπαρκτοι, δεν είχε ξυπνήσει το Άγιο Πνεύμα...
Κάθε καιρός, κάθε εποχή, έχει τις δικές της αρρώστιες...


"..........9ον αναζήτησις παραλλαγών του κειμένου. Η Γραφή όπως και τα άλλα αρχαία βιβλία μας παρεδόθησαν σε χειρόγραφους κώδικες, τότε δεν υπήρχε η εφεύρεσις της τυπογραφίας γιαυτό η αναπαραγωγή γινόταν με το χέρι. 
Σ' αυτές τις αντιγραφές είτε από κακή ανάγνωση του υπαγορεύοντος είτε από κακή αντίληψη του αντιγραφέως, είτε από κάποια άλλη απροσεξία,παρουσιάζονται ορισμένες διαφορές γνωστές ως παραλλαγές του κειμένου. 
Δυο παραδείγματα από την Καινή Διαθήκη, στο Ματθαίος 6-1 σε άλλους κώδικες έχει: προσέχετε την ελεημοσύνην υμών μη ποιείν έμπροσθεν των ανθρώπων προς το θεαθήναι και σε άλλους: προσέχετε την δικαιοσύνην υμών μη ποιείν και λοιπά. Το Α' Κορινθίους 4-13 σε άλλους κώδικες έχει: βλασφημούμενοι παρακαλούμεν και σε άλλους: δυσφημούμενοι παρακαλούμεν. 
Ειδικός κλάδος της θεολογικής επιστήμης ερευνά τις εν λόγω παραλλαγές και προσπαθεί να αποκαταστήσει το αυθεντικό κείμενο. Τι κάνουν οι μάρτυρες του Ιεχωβά με τις παραλλαγές του κειμένου; κάτι παρόμοιο με αυτό που κάνουν με τις πολλές μεταφράσεις. Εάν υπάρχει κάποιο αγιογραφικό χωρίο που τους πληγώνει βαθιά και δεν τελεσφορούν οι άλλοι τρόποι για να το παρερμηνεύσουν και να το εξουδετερώσουν καταφεύγουν στην κριτική του κειμένου και κοιτάζουν μήπως υπάρχει καμιά διαφορετική γραφή. 
Εάν την βρουν, άσχετα αν προέρχεται από κάποιο μεταγενέστερο και ασήμαντο και ανάξιο λόγου κώδικα, πιάνονται από αυτή και προσπαθούν να θολώσουν τα νερά, να υποτιμήσουν το χωρίο, να το συκοφαντήσουν, να αμφισβητήσουν την βαρύτητά του. Δηλαδή, εάν κάποιος αντιγραφεύς παρεσύρθει και αντί να γράψει τρεις φορές το Άγιος στο Αποκ. 4-8 και το έγραψε περισσότερες, άσχετα εάν το 95% των κωδίκων έχουν τρεις φορές το Άγιος, οι Ιεχωβίτες θα οχυρωθούν πίσω από αυτό και θα κοιτάξουν να αχρηστεύσουν την Τριαδολογική αξία του εδαφίου.
Δέκατον αλλοιώσεις πλαστογραφίες και νοθείες. Αυτό είναι και το σπουδαιότερο... Εάν παρουσιαστεί κάποια Αγιογραφική περικοπή ασύμφορη στην διδασκαλία τους και δεν είναι δυνατόν να διαστρεβλωθεί με κανένα από τους εννέα προηγούμενους τρόπους, μόνη διέξοδος είναι η ωμή αλλοίωσις του κειμένου. 
Σε αυτήν την περίπτωση δεν μπορούν να τηρήσουν προσχήματα και το κυβερνών σώμα του Μπρούκλιν διατάζει νοθεία. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα, το Ρωμαίους 9-5 είναι ένα χωρίο καταπέλτης για τους μάρτυρες του Ιεχωβά, διότι διακηρύσσει περίτρανα την θεότητα του Χριστού, χαρακτηρίζεται ο Χριστός ως Θεός του παντός ευλογητός εις τους αιώνας. 
Από τους Ισραηλίτες προήλθε το κατά σάρκα κατά την ανθρώπινη φύση ο Χριστός ο οποίος είναι επί πάντων Θεός ευλογητός εις του αιώνας στην ιεχωβιτικη μετάφραση την λεγομένη το Νέου Κόσμου το χωρίο διαστρεβλώνεται κατά τρόπο φοβερό μετά την φράση προήλθε ο Χριστός βάζουν τελεία ενώ η τελεία είναι εντελώς αδικαιολόγητη εφόσον ακολουθεί η φράσις ο οποίος είναι και λοιπά την φράση ο οποίος είναι και λοιπά την αλλοιώνουν και την κάνουν είθε να είναι ας είναι οπότε στο τέλος το εδάφιο παρουσιάζετε αγνώριστο, έκ των Ισραηλιτών προήλθε το κατά σάρκα ο Χριστός, τελεία, είθε ο επί πάντων Θεός να είναι ευλογητός εις τους αιώνας. 
Το πράγμα ομοιάζει με την εξής περίπτωση, ομιλεί μια μητέρα, γύρισε ο γιος μου από την Γερμανία ο οποίος έμαθε τρεις ξένες γλώσσες. 
Ακούστε τώρα την διαστρέβλωση, γύρισε ο γιος μου από την Γερμανία, είθε να ήξερε τρεις γλώσσες. Γίνεται φανερό ότι δεν πρόκειται για ερμηνεία αλλά για αδίστακτη νοθεία και παραχάραξη. Διαστροφή του κειμένου άνευ προηγουμένου. Στο εδάφιο Λουκάς 23-43 ο Χριστός απευθύνετε στον καλό ληστή και του λέγει: αμήν λέγω σοι σήμερον μετ εμού έση εν τω Παράδεισο. Σήμερα θα είσαι μαζί μου στον Παράδεισο. Εδώ οι Χιλιασταί βάζουν το κόμμα μετά το σήμερον και διαβάζουν: αλήθεια σου λέγω σήμερα, θα είσαι μαζί μου στον Παράδεισο.(Δείτε σχετικά στο τέλος της δημοσίευσης)
Η αλλοίωσις δεν είναι μόνο αυθαίρετη αλλά και αστεία, διότι δεν υπήρχε κανένας λόγος να τονίσει ο Χριστός ότι αυτό του το λέει σήμερον. 
Ωσάν τάχα να αμφέβαλε ο ληστής εάν του το λέγει σήμερον. 
Ωσάν να υπέθετε ο ληστής ότι του το έλεγε άλλη μέρα, χθες ή αύριο...
Στο χωρίο Κολοσσαείς 1-16 αναφέρετε ότι εν τω Χριστώ εκτίσθησαν τα πάντα, δηλαδή όλα τα κτίσματα τα έφτιαξε ο Χριστός, εδώ οι Ιεχωβίτες εντελώς αυθαίρετα και αδίστακτα προσθέτουν μια λέξη, την λέξη τα άλλα, η λέξις αυτή δεν υπάρχει στο κείμενο και έτσι έχουμε εν τω Χριστώ εκτίσθησαν πάντα τα άλλα και έτσι ο Χριστός από Κτίστης και Δημιουργός γίνεται κτίσμα και δημιούργημα !!
Αυτό θα πει να σε κυβερνά πνεύμα Αντιχρίστου... 
Τέτοιες αλλοιώσεις και νοθείες και παραχαράξεις αφθονούν μέσα στην επίσημη Ιεχωβιτική μετάφραση.

Εκμετάλλευσις λοιπόν των πολυσήμαντων λέξεων, 
σύγχυσις μεταξύ σχετικής και απολύτου εννοίας, 
σύγχυσις μεταξύ γραμματικής και αλληγορικής εννοίας, 
μονόπλευρες εξετάσεις και αποκρύψεις εδαφίων, 
παραγνώρισις των ιδιωματισμών της Εβραϊκής γλώσσης, 
περιφρόνησις της ιστορίας της Βιβλικής εποχής, 
συγκόλλησις ασχέτων χωρίων, 
χρησιμοποίησις πολλών μεταφράσεων, 
αναζήτησις παραλλαγών του κειμένου, 
αλλοιώσεις, πλαστογραφίες και νοθείες...

Να ένα ολόκληρο συγκρότημα πονηρίας και δολιότητος. 
Να ένα σατανικό σύστημα διαστρεβλώσεως των Θεϊκών αληθειών. 
Πήραμε με όλα αυτά μια γεύση του τι θα πει παρερμηνεία και διαστρέβλωσις της Γραφής. 
Για τους διαστρεβλωτάς ο λόγος της Γραφής είναι αμείλικτος. 
Ο προφήτης Ησαΐας γράφει, ουαί εις εκείνους οι οποίοι θέτουν το σκότος δια φως και το φως δια σκότος, οι οποίοι θέτουν το πικρόν δια γλυκύ και το γλυκύ δια πικρόν και ο απόστολος Πέτρος προσθέτει, όσοι διαστρεβλώνουν τας Γραφάς, τας διαστρεβλώνουν προς την ιδίαν αυτών απώλειαν. Συνέπεια της διαστρεβλώσεως είναι η καταδίκη, το ουαί, η απώλεια. 
Και όσο βέβαια ποιο ιερό και άγιο και Θεϊκό είναι το αντικείμενο που διαστρεβλώνετε τόσο ποιο βαριά θα είναι και η τιμωρία. 
Αλλά το πράγμα έχει και άλλη όψη η οποία αφορά εμάς τους Ορθοδόξους Χριστιανούς. Εάν οι αιρετικοί μοχθούν τόσο πολύ για να διαστρεβλώνουν και να διαβάζουν και να διαδίδουν διαστρεβλωμένο τον λόγο του Θεού, εμείς τι κανουμε; Εμείς τι χρόνο και τι κόπο διαθέτουμε για την μελέτη της Αγίας Γραφής; Εμείς τι ικανότητες αποκτούμε ώστε σε δεδομένη στιγμή να αποκρούσουμε με επιτυχία τον αιρετικό και ακόμη ποιο πολύ να του δείξουμε τι λανθασμένο δρόμο έχει πάρει; Εμείς τι αγιογραφική γνώση έχουμε ώστε όταν το καλέσει η περίστασις να προλάβουμε κάποιον που τον περικυκλώνουν οι αιρετικοί και προσπαθούν να τον παρασύρουν στην πλάνη τους; 
Στα Ευαγγέλια αναφέρετε και με αυτό τελειώνω, στα Ευαγγέλια αναφέρετε ότι ενώ ο Ιούδας και οι ακόλουθοι του αγρυπνουσαν και ακόνιζαν μαχαίρια και μάζευαν ρόπαλα για να συλλάβουν και θανατώσουν τον Χριστό, οι μαθητές του Χριστού είχαν πέσει στον ποιο βαθύ ύπνο, οι οφθαλμοί αυτών ήταν βεβαρημένοι, μήπως και σε εμάς συμβαίνει κάτι παρόμοιο; Άν συμβαίνει ας αποτινάξουμε από πάνω μας την υπνηλία και ας κινητοποιηθούμε.
Είναι φοβερό να παρουσιαστεί μπροστα μας ο Χριστός και να μας ειπεί: όλοι οι Αντίχριστοι, όλοι οι αιρετικοί, όλοι οι διαστρεβλωταί, όλοι οι διαφθορείς εργάζονται και δραστηριοποιούνται, εσείς τι κάνετε;

(Ομιλεί ο Αρχιμανδρίτης Ιερώνυμος Φράγκος)

Πήραμε μια γεύση της ποιότητος των ανθρώπων που λέγονται Χιλιασταί (αναφέρεται στις διαστρεβλώσεις που ακούσαμε και στην ποιότητα των ψευδοπροφητών του Κυβερνώντος Σώματος οι οποίοι κοροϊδεύουν και μπλέκουν στα δίχτυα τους αθώους ανθρώπους που αναζητούν τον Χριστό)  ελπίζω απλά ήσαν όλοι θα τα καταλάβατε αυτά τα πράγματα που ήσαν τόσο ωραία και τόσο ωφέλιμα διότι μας περικυκλώνουν οι Χιλιασταί και σε κάθε βήμα μας προσπαθούν να μας αλιεύσουν και να μας φέρουν με το μέρος τους γιαυτό όπως είπε ο πατήρ Δανιήλ αυτοί εργάζονται, πρέπει και εμείς να εργαστούμε, να διαβάσουμε, να πληροφορηθούμε, ώστε να μπορούμε να δίνουμε πάντοτε την απάντηση η οποία χρειάζεται. Ευχαριστούμε πάρα πολύ τον πάτερα Δανιήλ που όλα αυτά που μας προσέφερε είναι η πείρα του, διότι ιδιαίτερα εργάζεται πάνω στο σημείο αυτό και είναι ενήμερος όλης αυτής της καταστάσεως."



Το γνήσιο χωρίο  "αμήν λέγω σοι, σήμερον μετ εμου εση εν τω παραδείσω"
Ο Χριστός λέγει οτι σήμερα θα είναι μαζί με τον ληστή στον παράδεισο.   

Η Σκοπιά μας  λέει ότι ο ληστής κάποτε θα είναι μόνος σε κάποιο κήπο η πάρκο στην Γη !!  
Μην εκπλαγούμε εάν σε λίγο το Κυβερνών Σώμα λάβει "νέο φως" και μας πει ότι ο καλός ληστής είναι στο πάρκο της γειτονιάς μας και μοιράζει την....Σκοπιά.
Παρατηρήστε ότι ο Ιησούς είναι καρφωμένος αντί σε σταυρό σε πάσσαλο !!

Εχθροί του Σταυρού του Χριστού, Θεός τους ειναι η κοιλιά...... οι τα επίγεια φρονούντες !!

Προς Φιληππησίους γ' 18-21

Πολλοὶ γὰρ περιπατοῦσιν οὓς πολλάκις ἔλεγον ὑμῖν, νῦν δὲ καὶ κλαίων λέγω, τοὺς ἐχθροὺς τοῦ σταυροῦ τοῦ Χριστοῦ, ὧν τὸ τέλος ἀπώλεια, ὧν ὁ Θεὸς ἡ κοιλία καὶ ἡ δόξα ἐν τῇ αἰσχύνῃ αὐτῶν, οἱ τὰ ἐπίγεια φρονοῦντες!  ἡμῶν γὰρ τὸ πολίτευμα ἐν οὐρανοῖς ὑπάρχει, ἐξ οὗ καὶ σωτῆρα ἀπεκδεχόμεθα Κύριον ᾿Ιησοῦν Χριστόν, ὃς μετασχηματίσει τὸ σῶμα τῆς ταπεινώσεως ἡμῶν εἰς τὸ γενέσθαι αὐτὸ σύμμορφον τῷ σώματι τῆς δόξης αὐτοῦ κατὰ τὴν ἐνέργειαν τοῦ δύνασθαι αὐτὸν καὶ ὑποτάξαι αὐτῷ τὰ πάντα.




0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου