Απαγόρευση μεταγγίσεως αίματος από τους μάρτυρες του Ιεχωβά
Απαγόρευση μετάγγισης αίματος από την Σκοπιά.
Μετάγγιση αίματος και Ιεχωβάδες
 
Σε αυτήν την δημοσίευση θα δούμε την Διαβολικής συλλήψεως διδασκαλία της οποίας κύριος σκοπός εκτός από τον θάνατο ανθρώπων που δεν θα δεχθούν να τους γίνει μετάγγιση είναι να βλασφημεί συγκαλυμμένα τον Κύριο. Έστω και εάν δεν πεθαίνει ο ατυχής συνάνθρωπος μας που έμπλεξε με την Σκοπιά, η αποδοχή και κήρυξη της διδασκαλίας αυτής είναι βλασφημία. Ο Θεός στην Γέννεση στο Λευιτικό αλλά και στο Δευτερονόμιο ομιλεί για την απαγόρευση βρώσεως αίματος. Αυτή η εντολή που δόθηκε στους Ισραηλίτες έλεγε ότι απαγορευόταν να φαγωθεί το ζώο με το αίμα, έπρεπε πρώτα να χυθεί το αίμα και μετά να φαγωθεί το ζώο. Αυτή η εντολή έχει σκοπό να διδάξει αποφυγή της εξαγρίωσης του ανθρώπου, να μην τρώγει δηλαδή όπως τα άγρια θηρία το κρέας του, αλλά κυρίως έχει σκοπό δυο άλλα πράγματα. 
Πρώτον, να διδάξει ότι ο Θεός είναι ο ζωοδότης και κυρίαρχος του παντός, επειδή η ψυχή του ζώου εδράζεται στο αίμα του αυτό ανήκει στον Κύριο.
Δεύτερον, να διδάξει ότι απαιτείται σεβασμός στην ανθρώπινη ζωή και ψυχή. Το αίμα του ζώου είναι τύπος της αθάνατης ψυχής του ανθρώπου και εκχύνεται προς εξιλασμό των ανθρωπίνων ψυχών. Έτσι ο Θεός αφού το λαμβάνει ως μέσο εξιλεώσεως και τύπο της ανθρώπινης ψυχής λέει να το αφήνουν να χύνεται κάτω. 
Με αυτήν την συμβολική πράξη ο άνθρωπος αποδέχεται την εξουσία του Θεού επάνω σε κάθε ζωή και συνάμα σέβεται το πρωτότυπο, δηλαδή την ψυχή του ανθρώπου τύπος της οποίας είναι το αίμα-ψυχή του ζώου.
Το σκεπτικό της εντολής απαγορεύσεως βρώσεως αίματος που είναι πολύ διαφορετικό από το σκεπτικό των μαρτύρων του Ιεχωβά. Με τον σεβασμό στο αίμα ο Θεός δίδασκε στους Ισραηλίτες αφενός την αποδοχή της εξουσίας του Θεού επάνω στο Σύμπαν και αφετέρου σεβασμό προς την ψυχή του ανθρώπου της οποίας τύπος είναι το αίμα του ζώου. Ας δούμε τώρα ένα χωρίο των Πράξεων, 15,29 ἀπέχεσθαι εἰδωλοθύτων καὶ αἵματος καὶ πνικτοῦ καὶ πορνείας· ἐξ ὧν διατηροῦντες ἑαυτοὺς εὖ πράξετε, ἔῤῥωσθε. Να απέχετε από τα ειδωλόθυτα και από το αίμα και από το πνικτό και από την πορνεία. Από αυτά εάν φυλάξτε τους εαυτούς σας καθαρούς, θα προοδεύσετε στην κατά Χριστόν ζωή. Χαίρετε.
Οι Εθνικοί όταν θυσίαζαν στα είδωλα έκαναν μίξη του αίματος των θυσιών μαζί με κρασί και το έπιναν. Οι Απόστολοι συμβουλεύουν τους Χριστιανούς που προέρχονται από Εθνικούς να αποφεύγουν αυτήν την συνήθεια. Το λένε ώστε να μην εμμείνουν ή να μην επιστρέψουν σε αυτήν την συνήθεια οι εξ Εθνικών Χριστιανοί. Κατά κύριο λόγο το λέγουν ώστε να μην σκανδαλιστούν οι Ιουδαίοι και γίνει αυτό ένα εμπόδιο στην έλευσή τους στον Χριστιανισμό. Ο σκανδαλισμός βλέπουμε να είναι το κύριο σκεπτικό και στον Παύλο όταν αυτός μιλάει για τα ειδωλόθυτα και τον σκανδαλισμό του άλλου. Α Κορ. 10,28 ἐὰν δέ τις ὑμῖν εἴπῃ, τοῦτο εἰδωλόθυτόν ἐστι, μὴ ἐσθίετε δι᾿ ἐκεῖνον τὸν μηνύσαντα καὶ τὴν συνείδησιν. Οι μάρτυρες του Ιεχωβά απαγορεύουν την μετάγγιση λέγοντας ότι είναι το ίδιο να φας αίμα με το να μεταγγίσεις αίμα. Φυσικά αυτό είναι λάθος διότι η απαγόρευση είναι προς σεβασμό στον Θεό και τις εντολές του. Το σώσιμο μιας ζωής είναι και αυτό σεβασμός προς τις εντολές. Εξάλλου το αίμα όταν μεταγγίζεται δεν γίνεται φαγητό αλλά αντιθέτως μεταφέρει φαγητό, δηλαδή μεταφέρει οξυγόνο και πρωτεΐνες στα κύτταρα. Οι μάρτυρες του Ιεχωβά απαγορεύουν την μετάγγιση αίματος ταυτίζοντας λανθασμένα την απαγόρευση βρώσεως αίματος με την μετάγγιση αίματος. Εκτός αυτού η απαγόρευση κάνει λόγο για ζώα τα οποία θα σκοτώνονταν ώστε να γίνουν τροφή. Από αυτό εφευρέθηκε απαγόρευση μετάγγισης αίματος όπου στην περίπτωση δεν έχουμε ούτε βρώση ανθρώπου ούτε θάνατο αυτού που είναι αιμοδότης. Μια διδασκαλία από τον Χριστό άρνησης μετάγγισης θα στρεφόταν εναντίων των ίδιων των λόγων του αφού θα ήταν άρνηση της διδασκαλίας περί ελέους και όχι θυσίας. Μάλιστα εδώ η θυσία είναι θυσία εγκληματική εφόσον θα οδηγηθούν σε αναίτιο θάνατο άνθρωποι ενώ θα μπορούσαν να σωθούν. Δυστυχώς δεν μπορούν οι μάρτυρες του Ιεχωβά να εννοήσουν ένα απλό ζήτημα το οποίο έχει λυθεί από τον Χριστό και με αυτήν τους την διδασκαλία οδηγούν στον θάνατο οπαδούς που θα χρειαστούν μετάγγιση.
Το να χαθεί ένας άνθρωπος με την διδασκαλία συνιστά τριπλή ανυπακοή ώστε να προσβληθεί η Αγία Τριάς αλλά και κάθε ένα πρόσωπο της ξεχωριστά.
Πρώτον, προσβολή διότι διαστρεβλώνει την απαγόρευση περί αίματος. Ο Θεός έδωσε την εντολή ώστε με τον τύπο, αίμα ζώου, να σεβαστούμε το πρωτότυπο, ψυχή ανθρώπου, και όχι να σεβαστούμε το αίμα υπεράνω όλων. Οι μάρτυρες του Ιεχωβά κάνουν το σύμβολο, την ψυχή -αίμα- του ζώου ανώτερο από το συμβολιζόμενο, την ανθρώπινη ζωή. Είναι το ίδιο παράλογο σαν να θέλουμε να σώσουμε μια φωτογραφία από ένα σπίτι που καίγεται αλλά αφήνοντας μέσα το εικονιζόμενο πρόσωπο να καεί. Ασέβεια προς τον Θεό Πατέρα.
Δεύτερον, προσβολή διότι αφού δεν επιτρέπουν καθόλου την μετάγγιση, αυτό σημαίνει ότι εκτός την μη ορθή κατανόηση της σημασίας της απαγόρευσης δεν δέχονται ούτε το έλεος θέλω και ου θυσία, του Χριστού. Ασέβεια προς τον Θεάνθρωπο Ιησού που δίδαξε εμφατικά το έλεος και όχι την εγκληματική και εντελώς ανώφελη θυσία.
Τρίτον, προσβολή διότι ο Κύριος έδωσε την Ιατρική επιστήμη ώστε να αποφεύγει ο άνθρωπος πολλές ασθένειες αλλά και τον θάνατο από αυτές. Σοφ. Σειρ. 38,1 Τίμα ἰατρὸν πρὸς τὰς χρείας αὐτοῦ τιμαῖς αὐτοῦ, καὶ γὰρ αὐτὸν ἔκτισε Κύριος·. Η δε μετάγγιση αίματος ως σωτήρια για τον άνθρωπο, είναι πρακτική που συμβαδίζει με την Χριστιανική διδαχή. Προσβολή και ασέβεια λοιπόν προς το Άγιον Πνεύμα που φωτίζει και οδηγεί τον άνθρωπο σε όλα τα καλά και κατ' επέκταση και στις σωτήριες ιατρικές ανακαλύψεις.
 
Οι μάρτυρες του Ιεχωβά μοιάζουν με τους Φαρισαίους οι οποίοι είχαν αντίρρηση στην ίαση ενός συνανθρώπου τους επειδή ήταν αργία. Όπως σε όλα σχεδόν τα θέματα ομοίως και σε αυτό το θέμα δεν θα μπορούσε να μην υπάρχει η αλλαγή στο πιστεύω της εταιρείας Σκοπιά. Έτσι στις αρχές της πορείας της η εταιρεία επέτρεπε την μετάγγιση αίματος και την θεωρούσε επιτρεπτή και "ως δείγμα μικρής θυσίας προς τον πλησίον"! Για το θέμα η Σκοπιά λέει το εξής: "Τόσο στην Παλαιά όσο και στην Καινή Διαθήκη δίνεται ξεκάθαρα η εντολή να απέχουμε από αίμα. Γένεση 9,4 Λευιτικό 17,10 Δευτερονόμιο 12:23 Πράξεις 15:28-29." Παρατηρούμε ότι αναφέρει το Λευιτικό. Ας δούμε μια λεπτομέρεια η οποία θα καταδείξει το διαβολικό της διδασκαλίας της Σκοπιάς. Το Λευιτικό όπως ομιλεί για την αποχή από βρώση αίματος έτσι ακριβώς ομιλεί και για την αποχή από την βρώση λίπους.
Λευιτικό 7,22-24: Καὶ ἐλάλησε Κύριος πρὸς Μωυσῆν λέγων·λάλησον τοῖς υἱοῖς Ἰσραὴλ λέγων· πᾶν στέαρ βοῶν, καὶ προβάτων, καὶ αἰγῶν οὐκ ἔδεσθε καὶ στέαρ θνησιμαίων καὶ θηριαλώτων ποιηθήσεται εἰς πᾶν ἔργον, καὶ εἰς βρῶσιν οὐ βρωθήσεται. Μίλησε ο Κύριος προς τον Μωυσή και είπε
πες προς τους Ισραηλίτες το εξής: το λίπος των βοών των προβάτων και των αιγών δεν θα το φάτε. Λίπος από σώματα θνησιμαίων ή υπό θηρίων σπαραχθέντων ζώων θα το χρησιμοποιήσετε σε άλλες χρήσεις, ποτέ όμως για φαγητό.
Λευιτικό 3,17 νόμιμον εἰς τὸν αἰῶνα εἰς τὰς γενεὰς ὑμῶν, ἐν πάσῃ κατοικίᾳ ὑμῶν· πᾶν στέαρ καὶ πᾶν αἷμα οὐκ ἔδεσθε. Νόμος απαράβατος και παντοτινός στις γενεές σας και σε όλους τους τόπους της διαμονής σας είναι αυτό, ουδέποτε θα τρώτε ούτε λίπος ούτε αίμα.
Αντιθέτως από τις παλαιές δημοσιεύσεις της Αμερικάνικης Σκοπιάς της δεκαετίας του '60 που έγραφαν ότι "ηθικές ασθένειες, σεξουαλικές διαστροφές, τα συμπλέγματα κατωτερότητας, και τα μικροεγκλήματα εμφανίζονται συχνά μετά από μεταγγίσεις αίματος" και τα διάφορα άλλα τέτοιου είδους κωμικά επιχειρήματα που παλαιά δημοσίευε, η βρώση λίπους πραγματικά είναι αιτία πλήθους ασθενειών που οδηγούν στον θάνατο, όπως η απόφραξη των αρτηριών και άλλες ασθένειες.
Ο Διάβολος είναι ανθρωποκτόνος και θέλει το κακό του ανθρώπου, εφηύρε λοιπόν από την απαγόρευση βρώσης απαγόρευση μετάγγισης αίματος ώστε με αυτήν την διδασκαλία του να οδηγήσει στον θάνατο τον ταλαίπωρο αιρετικό και να τον στείλει στον αιώνιο θάνατο ! Δεν πίνει ο κόσμος αίμα, ούτε πνίγουμε τα ζώα και μετά τα τρώμε, οπότε ξεκάθαρα η απαγόρευση έχει ουσιαστικό στόχο την μετάγγιση, αυτή είναι συνήθης. Όταν όμως πρόκειται να φαγωθεί λίπος που είναι σύνηθες δεν λέει κουβέντα το "πνεύμα αιρέσεως" πνεύμασι πλάνοις καὶ διδασκαλίαις δαιμονίων Α Τιμ.4,1 για την απαγόρευση αφού η το λίπος οδηγεί σε πλήθος προβλημάτων ενώ πολύ βοηθάει το φιλαράκι του, το "πνεύμα ασθενείας", πνεῦμα ἔχουσα ἀσθενείας αφού και τα δυο δουλεύουν για τον ανώτερό τους, τον Σατάν. Εάν η Σκοπιά έκανε το αντίθετο και ορμώμενη από το Λευιτικό και αντί να απαγορεύσει την μετάγγιση -δήθεν βρώση- αίματος απαγόρευε την βρώση λίπους, αυτό σίγουρα θα ήταν μια παράδοξη και παράλογη διδασκαλία αλλά θα είχε και ένα καλό αποτέλεσμα επάνω στον ανθρώπινο οργανισμό. Εκτός αυτού θα ήταν κάποιο είδος έστω στρεβλό, νηστείας και ασκήσεως.
Ιδού στο μεγαλείο της η Σατανική πονηρία. Αντιτίθεται με σφοδρότητα στην νηστεία και στην άσκηση και ούτε που θέλει να ακούει για σωτηρία μιας ζωής, έτσι απαγόρευσε την μετάγγιση αίματος αλλά επέτρεψε την ελεύθερη βρώση λίπους.
Η διδασκαλία περί απαγορεύσεως μεταγγίσεως και ταυτόχρονα η σιωπή περί λίπους είναι ξεκάθαρο σε ποιον ταιριάζει "γάντι" και ως εκ τούτου είναι φανερό από που προέρχεται η εντολή. Είναι δε αυτή πρόξενος βλασφημίας προς τον Κύριο και αυτό είναι το πρώτο και κύριο που θέλει να καταφέρει ο Διάβολος.  Στο φως της διδασκαλίας της Εκκλησίας και της Γραφής όμως, οι διάφορες θεωρίες του αποκαλύπτονται. 



0 comments:

Δημοσίευση σχολίου