Γιόγκα, Φένγκ Σούι, φυλαχτά, θετική ενέργεια, διαλογισμός κρυσταλλοθεραπεία, Τσάκρας, θετική σκέψη, αύρα, Ρέικι, ταρώ.
Τι λέει ο Χρυσόστομος για αυτά

Οι διάφορες θεωρίες που γίνονται ξανά της μόδας είναι η μαγεία με άλλο κάλυμμα,

με μοντέρνο επίχρισμα. Παλαιότερα υπήρχε η μαγεία η οποία ήταν δεκτή από την εποχή και τον τότε άνθρωπο, οπότε αυτήν την πρακτική χρησιμοποιούσε ο αντίδικος δίνοντας ψευτοβελτίωση πλανώντας με τους μάγους, με αυτούς που έφτιαχναν φυλακτά, μαγικά φίλτρα και όλα τα όμοια. Και όπως έδινε διάφορα υπερφυσικά σημεία στους αρχαίους ώστε ο κόσμος να πιστεύει τους θεούς και να είναι υπό την εξουσία του, έτσι και με τους μάγους ο κόσμος πλανιόνταν όταν παρατηρούσε μερικές φορές ψευτοανακούφιση ή διάφορα καλά εντός εισαγωγικών γεγονότα που όμως τα έφερνε ο αντίδικος με όργανά του ώστε να τους γαντζώσει.
Εάν παρατηρήσουμε τα αρχαία χρόνια θα διαπιστώσουμε ότι υπήρχε πληθώρα μάγων και διάφορων όμοιων, όπως γίνεται και σήμερα στην εποχή μας, στην οποία η μαγεία έχει απλά σύγχρονο κάλυμμα. 

Εξ αιτίας της πληθώρας των μάγων και των ψευτοθεραπευτών που δρούσαν παρατηρούμε τον Χρυσόστομο να λέει: νόσω περιέπεσες χαλεπή και πολλοί παραγίνονται αναγκάζοντες οι μεν επωδαίς οι δε περιάμμασιν οι δε ετέροις τισί παραμυθήσασθαι το κακόν; MPG 62,412. Δηλαδή έπεσες σε φοβερή ασθένεια και προσέρχονται πολλοί και επιμένουν ότι με μαγείες, φυλακτά και τα παρόμοια θα σε κάνουν καλά ή θα σε ανακουφίσουν; 
Βλέπουμε ότι υπήρχαν πολλοί μάγοι και διάφοροι όμοιοι οι οποίοι έφτιαχναν φυλακτά και τα σχετικά. Σήμερα η μαγεία που τάχα θεραπεύει ή φέρνει τύχη δεν μπορεί να παρουσιαστεί κατά αυτόν τον τρόπο διότι δεν θα είναι τόσο ελκυστική στο πολύ πλήθος οπότε έτσι εκσυγχρονίστηκε υπό την μορφή της Γιόγκα, του Φένγκ Σούι, της θετικής ενέργειας, του διαλογισμού, της κρυσταλλοθεραπείας, Τσάκρας και τα λοιπά όμοια.
Και τα σημερινά όπως και τα παλαιά προϋποθέτουν κάποια υπερφυσική δύναμη, κάποια ενέργεια και εν γένει κάποιο μηχανισμό που δρα ανεξαρτήτως και εκτός Θεού. Αυτά όλα είναι  ασυμβίβαστα με την Χριστιανική διδασκαλία και την Χριστιανική διαγωγή διότι πολύ απλά είναι η μαγεία μεταλλαγμένη.
Συνεχίζει ο Χρυσόστομος αμέσως μετά από την παραπάνω πρόταση, Δια τον του Θεού φόβον ήνεγκας γενναίως και ακλινώς, και πάντα αν είλου παθείν ή υποστήναι τι των ειδωλικών πράξαι; τούτο σοι μαρτυρίου στέφανον φέρει. Και μη αμφίβαλλε. Και πως και τίνι τρόπω; εγώ λέγω. Ότι καθάπερ εκείνος τας από των βασάνων οδύνας φέρει γενναίως ώστε μη προσκυνήσαι το είδωλον, ούτω και σε τας από της νόσου φέρεις αλγηδόνας, ώστε μηδεός δεηθήναι των παρ' εκείνου, μηδέ πράξαι άπερ επιτάττει.
Υπέφερες την ασθένειά σου με φόβο Θεού και προτίμησες να πάθεις οτιδήποτε άλλο από το να καταφύγεις σε αυτά; Τότε κέρδισες στεφάνι μαρτυρίου και με ποιο τρόπο θα σου το πω εγώ. Διότι όπως ο Χριστιανός υποφέρει με γενναιότητα τα βασανιστήρια για να μην προσκυνήσει τα είδωλα έτσι και εσύ υποφέρεις τους πόνους της ασθένειας ώστε να μην καταφύγεις σε κάτι που ο διάβολος διατάζει.
Ώστε μηδενός δεηθήναι των παρ' εκείνου, μηδέ πράξαι άπερ επιτάτει.
Οπότε υπάρχουν εκτός από τις Αποστολικές Διαταγές και οι Διαβολικές Διαταγές και μέσα σε αυτές περιλαμβάνονται όλα τα περί θετικής ενέργειας, θετικής σκέψης, διαλογισμός, Γιόγκα, Φενγκ Σούι, αρωματοθεραπείες, κρυσταλλοθεραπείες, Τσάκρα και τα όμοια τα οποία είτε με την παλαιά μορφή είτε με την εκσυγχρονισμένη μορφή προσπαθούν να πλανήσουν τον άνθρωπο υποσχόμενα θετική ενέργεια καλοτυχία ευεξία ίαση.
Μας λέει ο Χρυσόστομος: αν δε τας θεραπείας προτείνηται, και λέγη προς σε, ότι υπισχνούνται θεραπεύειν, και δια τούτο προς αυτούς τρέχω, ανακάλυψον αυτών τας μαγγανείας, τας επωδάς, τα περιάμματα, τας φαρμακείας. Ουδέ γαρ άλλω τινί τρόπο δοκούσι θεραπεύειν, ουδέ γαρ θεραπεύουσι κατά αλήθειαν, μη γένοιτο! Εγώ δε υπερβολήν ποιούμαι πολλήν, και εκείνω λέγω, ότι ει και θεραπεύουσιν αληθώς, βέλτιον αποθανείν, ή τοις εχθροίς του Θεού προσδραμείν, και τούτον θεραπευθήναι τον τρόπον.
Δηλαδή αν το δούμε στην ουσία του ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος για το σήμερα μας λέει ότι αν προβάλλει η εποχή ορισμένες μεθόδους για καλοτυχία και θεραπείες λέγοντας σου ότι αυτά υπόσχονται θετική ενέργεια, ευεξία, καλοτυχία, υπόσχονται ότι θεραπεύουν και για αυτό τρέξε σε αυτά, αποκάλυψε του τις μαγγανείες τους, τα ξόρκια, τα διαβολοφυλακτά, τις μαγείες τους.
Γιατί με αυτά θεραπεύουν και όχι με κάποιο άλλο τρόπο, αλλά ούτε βέβαια θεραπεύουν ή δίνουν καλή τύχη ή ευεξία στην πραγματικότητα. Αλλά εγώ θα πω μια υπερβολή ότι πραγματικά θεραπεύουν ή πραγματικά δίνουν καλοτυχία ενέργεια, ακόμη και εάν είχαν την δυνατότητα να δώσουν καλή τύχη θα ήταν προτιμότερη η κακοτυχία, ακόμη και εάν μπορούσαν να θεραπεύσουν θα ήταν προτιμότερος ο θάνατος παρά η ίαση από αυτά.

Βέλτιον αποθανείν προτιμότερος ο θάνατος! Τόσο πολύ μεγάλη είναι η αντίθεση του Χρυσοστόμου σε αυτά και τόση πρέπει να είναι και του κάθε Χριστιανού. 
Καλύτερος ο θάνατος παρά να πάει στον Σατανά ή τοις εχθροίς του Θεού προσδραμείν.
Μας λέει ότι δεν φέρνουν τίποτα καλό στην πραγματικότητα, αλλά και αν μπορούσαν να φέρουν θα ήταν προτιμότερο να παραμείνω σε άσχημη κατάσταση παρά να καταφύγω στον διαλογισμό, στην Γιόγκα, στο Φένγκ Σούι, στην κρυσταλλοθεραπεία, στην θετική ενέργεια.
Μας λέει ξεκάθαρα και με έμφαση ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος ότι όλα αυτά όχι μόνο είναι ασυμβίβαστα με την Χριστιανική διδαχή και διαγωγή αλλά είναι Διαταγές Σατάν. Όχι μόνο δεν φέρνουν
στην πραγματικότητα τίποτα καλό, αλλά ελκύουν το κακό, φέρνουν αρνητική ενέργεια και διαβολική κακοτυχία.
Οπότε ο Χριστιανός όχι μόνο δεν μπορεί να πιστεύει σε αυτά αλλά ούτε καν να λαμβάνει μέρος σε αυτά νομίζοντας τα αθώα ή επί παραδείγματι μη παραδεχόμενος την θεωρία αλλά να πηγαίνει απλά για να παρευρεθεί,
μη παραδεχόμενος την θεωρία αλλά πάει ώστε να ασκηθεί με την Γιόγκα και λοιπά.
Και θα μας έλεγε σήμερα ο Χρυσόστομος:

Γιατί ποια άλλη ενέργεια θετικότερη και ωφελιμότερη θα μπορούσες να ζητήσεις από την ενέργεια του Αγίου Πνεύματος την οποία έλαβες με το μυστήριο του Χρίσματος; Αυτή όχι μόνο σου δίνει καλοτυχία και θετική ενέργεια αλλά θεραπεύει ακόμη και τον αιώνιο θάνατο. Εσύ θα αφήσεις το μεγαλύτερο πηγαίνοντας σε αυτό που όχι μόνο δεν σου δίνει οτιδήποτε αλλά επιπλέον σου αφαιρεί το ανεκτίμητο; Δίνεις τα πάντα για να μην πάρεις τίποτα, δεν είναι καλή η συναλλαγή σου.
Δεν βλέπεις ότι σήμερα οι παγίδες είναι ανάλογες με την εποχή; Θετική ενέργεια θα φέρει στον σύγχρονο άνθρωπο κάτι σε σχέση με την σωματική άσκηση αφού τα αρχαία χρόνια όλοι ήταν γυμνασμένοι, στον σύγχρονο άνθρωπο καλή τύχη θα φέρει κάτι που θα χρησιμοποιηθεί και στην ωραία διακόσμηση αφού τα αρχαία σπίτια ήταν σε διαφορετική μορφή και η συντριπτική πλειοψηφία είχε μόνο τα απαραίτητα, όμως όλα αν το εξετάσεις καταλήγουν στο ίδιο, ότι κάτι δρα και ενεργεί εκτός Θεού.
Αλλά λες, θέλω θετική ενέργεια, θέλω να γυμναστώ με Γιόγκα, θέλω καλοτυχία. Πες καλύτερα θέλω να γίνω συνεργάτης του Διαβόλου και σύγχρονος Ιούδας. Αλλά θα ρωτήσεις, πως γίνεται αυτό; Εγώ θα σου πω. Δεν γνωρίζεις ότι η κοινωνία στην οποία κινείται ο άνθρωπος εάν είναι αμαρτωλή τότε αυτός παρασύρεται μακριά από τις εντολές; Αυτό γίνεται διότι ξεθωριάζει ο φόβος Θεού δηλαδή η ευσέβεια προς τον Θεό. Ο άνθρωπος νομίζει ότι επειδή πολλοί κάνουν κάτι αυτό είναι καλό σωστό αγαθό, πυξίδα του γίνεται αυτό που θεωρούν οι άνθρωποι καλό. Τα αυτιά και τα μάτια έχουν αμαρτωλά ακούσματα καθημερινά, η γλώσσα όχι μόνο δεν έχει φραγμό αλλά παραδειγματίζεται κιόλας προς το κακό, ο άνθρωπος μιμείται αλλά και αναγκάζεται να κινηθεί σύμφωνα με το πλήθος και έτσι γίνεται και εκείνος όμοιος. Γιατί αν οι αρχές που πιστεύει η πλειοψηφία είναι διεστραμμένες τότε το άτομο θα είναι εντός αυτών κάνοντας συνεχώς την ανομία που είναι νόμιμη ενώ υπάρχει μια απάλυνση της αμαρτίας γιατί αυτή φαίνεται μικρότερη ή και ανύπαρκτη.
Είδες λοιπόν ότι με αμαρτωλό περίγυρο γίνεται ευκολότερο το έργο του Σατανά διότι έτσι όχι μόνο θα έχει δημιουργήσει ένα εχθρικό περιβάλλον αν ακολουθείς τον νόμο του Θεού αλλά θα χρειαστεί να παραλείψει αρκετά προκαταρκτικά βήματα για να καταφέρει την νίκη; Γιατί δεν θα πρέπει να ξεράνει το δέντρο της πίστης, πράγμα πιο δύσκολο, αλλά απλά θα πρέπει να προσπαθήσει ώστε να πάρει τον σπόρο που έχει ρίξει ο Θεός. Εἶπεν ὁ Κύριος τήν παραβολήν ταύτην· ἐξῆλθεν ὁ σπείρων τοῦ σπεῖραι τὸν σπόρον αὐτοῦ. Πόσο κακό είναι λοιπόν όταν εσύ όχι μόνο καταφεύγεις σε αυτά και χάνεις το ανεκτίμητο, όχι μόνο γίνεσαι ο κακός περίγυρος που παρασέρνει, αλλά επιπλέον γίνεσαι η έξωθεν της θεωρίας καλή μαρτυρία;
Διότι εσύ σαν Χριστιανός είσαι η έξωθεν της ομάδος και η έσωθεν του Χριστιανισμού μαρτυρία ότι θετικές ενέργειες, Γιόγκα, Φένγκ Σούι, διαλογισμός και όλα τα όμοια μπορούν να φέρουν καλό μα και να συμβαδίσουν με τον Χριστιανισμό.
Άξιο μεγάλου θρήνου είναι αυτό! Γιατί αν οι μάρτυρες υπέστησαν τόσα πολλά βασανιστήρια και έδειξαν υπομονή σε πόνους χωρίς να απαρνηθούν τον Χριστό, ποια απολογία θα έχουμε εμείς αν τρέξουμε όχι μόνο χωρίς καμιά βία στον Διάβολο αλλά γίνουμε και βοηθοί του;
Αν οι Χριστιανοί ασθενείς δεν έτρεξαν εξ αιτίας της ασθένειάς τους σε μάγους, εμείς τι απολογία θα δώσουμε αν πηγαίνουμε όχι μόνο χωρίς να ασθενούμε αλλά όταν είμαστε υγιείς;
Αυτές οι συμβουλές που σου προτείνουν όχι μόνο δεν θα πρέπει να σε παρασύρουν εναντίων του Θεού αλλά να σε κάνουν δυνατότερο στα μάτια του αφού όχι μόνο τις απέρριψες αλλά και έτρεξες προς την βοήθεια και ενημέρωση του αδελφού σου. 
Και αν αναρωτηθείς "τι διαφορά έχει, ένας είμαι" θυμήσου ότι ο δαιμονισμένος που θεραπεύτηκε στάλθηκε από τον Χριστό ως κήρυκας σε πόλη που είχαν ζητήσει όλοι να φύγει από κοντά του καὶ ἰδοὺ πᾶσα ἡ πόλις ἐξῆλθεν εἰς συνάντησιν τῷ Ἰησοῦ, καὶ ἰδόντες αὐτὸν παρεκάλεσαν ὅπως μεταβῇ ἀπὸ τῶν ὁρίων αὐτῶν.
Αλλά ίσως πεις ότι εσύ πονάς, έχεις κάποια αρρώστια.
Όμως εκείνος που τριάντα οχτώ χρόνια ήταν στην αρρώστια του και κάθε χρόνο έτρεχε στην κολυμβήθρα αλλά θεραπεία δεν έβρισκε, μα και τους άλλους έβλεπε να θεραπεύονται και αυτός να είναι σε παραλυσία επειδή δεν είχε κάποιον να τον βοηθήσει, δεν κατέφυγε σε ρεφλεξολόγους ή σε κρυσταλλοθεραπείες, δεν έδεσε πάνω του φυλακτά, αλλά περίμενε την βοήθεια του Θεού και έτσι βρήκε θαυμαστή θεραπεία. Εάν δεν κάνεις κάτι από αυτά αλλά υπομείνεις με γενναιότητα και καρτερία τότε κέρδισες στέφανο μάρτυρα και να μην αμφιβάλλεις για αυτό. Το πως εγώ θα σου το πω, όπως ο μάρτυρας υπομένει με γενναιότητα τους πόνους από τα βασανιστήρια ώστε να μην προσκυνήσει το είδωλο έτσι και εσύ υποφέρεις τους πόνους της ασθένειας ώστε να μην κάνεις εκείνα που διατάζει ο Διάβολος.
Θυμήσου τον Ιώβ τον οποίο η γυναίκα του παρότρυνε να βλασφημήσει τον Θεό και να απαλλαγεί από τα δεινά ο οποίος όχι μόνο δεν άκουσε την συμβουλή της αλλά αυτή περισσότερο τον δυνάμωσε ώστε να επιτιμήσει και την γυναίκα του ακόμη. Διότι προτίμησε να ταλαιπωρείται παρά να επιτύχει κάποια απαλλαγή από τόσα κακά βλασφημώντας τον Θεό. Μας δόθηκε σώμα φθαρτό όχι για να οδηγηθούμε εξ αιτίας των ασθενειών του στην ασέβεια, αλλά για να οδηγηθούμε από τα πάθη αυτά στην ευσέβεια. Διότι αν προσέξουμε και δεν καταφύγουμε στους σύγχρονους μάγους οι δυσκολίες και οι αρρώστιες θα μας δώσουν παρρησία την ημέρα της Κρίσεως και θα μας οδηγήσουν στον Παράδεισο.





0 comments:

Δημοσίευση σχολίου