12/5/2017 Αγίου Επιφανίου, Οσίου Θεοδώρου εν Κυθήροις ασκήσαντα

Αιρέσεις και οικογενειακά προβλήματα
αγίου γέροντα Δανιήλ Γούβαλη

Τμήμα ομιλίας περί αιρέσεων και οικογενειακών προβλημάτων. Θα γίνει φανερό, ότι οι αιρέσεις δημιουργούν προβλήματα οξύτατης μορφής μέσα στις Χριστιανικές οικογένειες.
..........θυμηθείτε το περιστατικό όπου η πονεμένη μητέρα πληροφορήθηκε ότι ο γιος της βρίσκεται στο σπίτι του κυρίου Χ. στελέχους της εταιρείας Σκοπιάς και πήγε εκεί και χτύπησε την πόρτα, άνοιξε ο κύριος Χ., του είπε ότι είναι η μητέρα του Βαγγέλη και εκείνος ομολόγησε δεν έχει ιδέα ποιος είναι ο Βαγγέλης και ενώ αυτός δεν είχε ιδέα η μητέρα πρόλαβε πριν της κλείσει την πόρτα και μπήκε μέσα στο σπίτι και βρέθηκε απέναντι στον γιο της. 
Ο κύριος Χ έκανε συστηματική Ιεχωβιτική προπαγάνδα στον Βαγγέλη τον είχε μέσα στο σπίτι του και εντούτοις ομολογούσε ότι τον αγνοούσε παντελώς, δηλαδή εψεύδετο ασύστολα. 
Ας επιμείνουμε λίγο, εδώ ο άνθρωπος αυτός υποτίθεται ότι μελετά την Αγία Γραφή, υποτίθεται ότι δέχεται την ηθική της Αγίας Γραφής αλλά εν προκειμένω τι λέει η Αγία Γραφή; μὴ ψεύδεσθε εἰς ἀλλήλους Κολοσσαείς γ' 9, διὸ ἀποθέμενοι τὸ ψεῦδος λαλεῖτε ἀλήθειαν ἕκαστος μετὰ τοῦ πλησίον αὐτοῦ Εφεσίους δ' 25, οι ψεύτες δεν δικαιούνται να εισέλθουν στην άνω Ιερουσαλήμ, ἔξω οἱ κύνες καὶ οἱ φαρμακοὶ καὶ οἱ πόρνοι καὶ οἱ φονεῖς καὶ οἱ εἰδωλολάτραι καὶ πᾶς ὁ φιλῶν καὶ ποιῶν ψεῦδος Αποκαλυψις κβ' 15. 
Ο λόγος του Χριστού είναι πολύ εντυπωσιακός, υπάρχει ένας πατέρας και ένας γιος, ο πατέρας λέγεται Διάβολος και ο γιος λέγεται ψεύδος, ἐν τῇ ἀληθείᾳ οὐχ ἕστηκεν, ο Διάβολος ὅτι οὐκ ἔστιν ἀλήθεια ἐν αὐτῷ· ὅταν λαλῇ τὸ ψεῦδος, ἐκ τῶν ἰδίων λαλεῖ, ὅτι ψεύστης ἐστὶ καὶ ὁ πατὴρ αὐτοῦ, του ψεύδους Ιωάννης η 44. Ο Διάβολος είναι ψεύτης είναι ο πρώτος επινοητής του ψεύδους, ο υποβολεύς του ψεύδους, ο πατέρας του ψεύδους. 
Αυτά όλα ο κύριος Χ. δεν τα αγνοούσε γιατί όμως χρησιμοποίησε ένα τόσο χονδροειδές ψεύδος; Να έχει το παιδί της κυρίας Σμυρνιωτοπούλου μέσα στο δωμάτιο, να του κάνει εντατικά μαθήματα Ιεχωβιτισμού και να λέει ότι δεν έχει ιδέα για αυτό και ότι το αγνοεί παντελώς; 
Η απάντησις είναι απλή, ηθικό για τον κύριο αυτόν δεν είναι αυτό που συνιστά η Γραφή αλλά αυτό που εναρμονίζεται προς τα συμφέροντα της εταιρείας Σκοπιάς. 
Και στην προκειμένη περίπτωση συνέφερε στην εταιρεία να παραπλανήσουν την μητέρα ώστε να μην αντιδράσει στα σχέδιά τους, για το παιδί τα σχέδια τους ήταν ο Βαγγέλης να γίνει Μπεθελίτης, δηλαδή να εγκαταλείψει την οικογένειά του και να προσληφθεί στο κοινόβιο του Μπέθελ όπου τα γραφεία της εταιρείας, είτε στο Μαρούσι όπου το εν Ελλάδι Μπέθελ, είτε στο εξωτερικό. Αλλά για να αποφασίσει να εγκαταλείψει έναν άρρωστο καρδιοπαθή πατέρα την μητέρα και ένα μικρότερο αδελφό θα έπρεπε να ενισχυθεί η πίστις του στο Ιεχωβιτικό πιστεύω, να ενισχυθεί η ιδέα ότι σε σύντομο χρονικό διάστημα θα γίνει η σφαγή του Αρμαγγεδώνα και ότι πρέπει να βοηθήσει και αυτός με την διάδοση των εντύπων της Σκοπιάς στην πληροφόρηση του κόσμου για τον επικείμενο Αρμαγγεδώνα. 
Για να ενισχυθεί λοιπόν η πίστις στα δόγματα της Σκοπιάς χρειάζονταν εντατικά μαθήματα αλλά η μητέρα δεν έπρεπε να ξέρει σε ποιο σπίτι γίνονται για να μην φέρει εμπόδια για αυτό, ο κύριος Χ. χρησιμοποίησε το ψεύδος αλλά ο Θεός τον ξεσκέπασε, τον απέδειξε άνθρωπο του ψεύδους. 
Ο ψευτοθεός της Σκοπιάς δεν είχε την δύναμη να τον προστατεύσει και να τον συγκαλύψει. Με την ίδια νοοτροπία κινούμενοι οι Ιεχωβίτες που γνώρισε η πονεμένη μητέρα αράδιαζαν ολόκληρο κατεβατό από ψέμματα. Είχε κανονίσει να συζητήσουν οι δάσκαλοι του γιου της με μερικούς Χριστιανούς, ένα διάλογο με κάποιο σχετικό ακροατήριο, οι ανώτεροι τους δεν επέτρεψαν να γίνει ο διάλογος χρησιμοποιώντας πάλι κάποιο ψεύδος ότι δηλαδή οι Ορθόδοξοι συζητητές ανήκουν στους αποκομμένους της Σκοπιάς και οι άνθρωποι της Σκοπιάς μπορούν να κουβεντιάσουν με εμάς αλλά με τους αποκομμένους δεν επιτρέπεται ούτε καλημέρα να πουν. 
Οι συζητητές όμως δεν ήταν αποκομμένοι της Σκοπιάς αλλά Χριστιανοί Ορθόδοξοι ειδικευμένοι στον αντιαιρετικό αγώνα, ο ένας εξ αυτών είχε κάνει πολυχρόνιες μελέτες και είχε βρει αναρίθμητες αντιφάσεις και διαψευσθείσες προφητείες στα βιβλία της Σκοπιάς, εφοβούντο το διάλογο και για να τον αποφύγουν χρησιμοποίησαν το ψέμα, μάλιστα εκτός από τον χαρακτηρισμό αποκομμένοι χρησιμοποίησαν και άλλους όπως λασπολόγοι και μαχαιροβγάλτες. 
Θα χρειαστεί να πούμε λίγα λόγια για τους λεγομένους αποκομμένους της Σκοπιάς, τι σημαίνει αποκομμένοι; Στην δεκαετία του '80 εκατοντάδες χιλιάδες Ιεχωβίτες ήλθαν σε σύγκρουση με κάποια δόγματα της Σκοπιάς και κυρίως με τα εσχατολογικά. Διεπίστωσαν ότι κάποιες χρονολογίες σχετικές με την ιστορία της Παλαιάς Διαθήκης με την καταστροφή της Ιερουσαλήμ από τους Βαβυλωνίους ήταν λανθασμένες στα βιβλία της Σκοπιάς και κάποιοι λογαριασμοί που αφορούσαν τον χρόνο της συντελείας έβγαιναν λάθος αφού στηρίζονταν στην λανθασμένη ημερομηνία της καταστροφής της Ιερουσαλήμ από τους Βαβυλωνίους αυτοί απαίτησαν από την εταιρεία να διορθώσει τις εσχατολογικές χρονολογίες αλλά η εταιρεία αντέδρασε και άρχισε να τους κυνηγάει και όποιος δεν συμφωνούσε μαζί της υφίστατο προσέλευση σε Ιεχωβιτικά δικαστήρια και καταδίκη αφορισμού. 
Οι αφορισμένοι αυτοί ονομάζονται αποκομμένοι και κανένας Ιεχωβίτης δεν επιτρέπεται να τους λέει καλημέρα έστω και εάν είναι ο πιο στενός συγγενής τους. Για τον Ιεχωβίτη αποκομμένος σημαίνει ων βδελυκτό, σιχαμερό, αποτρόπαιο, κάτι σαν τον προδότη Ιούδα. 
Τελειώνοντας η δεκαετία του '80 οι αποκομμένοι και οι αποχωρήσαντες από την Σκοπιά εδώ στην Ελλάδα υπολογίζονται στις 3000. Πολλοί από τους αποκομμένους άρχισαν να δραστηριοποιούνται και να δημιουργούν δικές τους ομάδες, οι άνθρωποι όμως της Σκοπιάς άρχισαν να τους δημιουργούν προσκόμματα εκείνοι όπως ήταν φυσικό αντέδρασαν και αναγκάστηκαν να καταφύγουν στην Ελληνική Δικαιοσύνη. Δικαστήρια, καταθέσεις, ομολογίες, αποκαλύψεις, συνεντεύξεις τύπου, εντυπωσιακά δημοσιεύματα τον Νοέμβριο και Δεκέμβριο του 1987. 
Τους μήνες αυτούς ο Ελληνικός τύπος φιλοξένησε κάποια αποκαλυπτικά δημοσιεύματα, σε αυτά δείχτηκε άλλη μια φορά πόση σκληρότητα εμπνέει η Σκοπιά στους ανθρώπους της και πόσα ατομικά και κοινωνικά δράματα έχει δημιουργήσει. Στην εφημερίδα Βραδυνή της 21 Νοεμβρίου 1987 υπάρχει δημοσίευμα με τίτλο, Ιερά Εξέταση για τους μάρτυρες του Ιεχωβά, καταγγελίες σοκ για διώξεις τρομοκρατία και μεσαιωνικές μεθόδους. 
Το δημοσίευμα αυτό αναφέρεται σε συνέντευξη τύπου που δόθηκε στις 20 Νοεμβρίου στο ξενοδοχείο Εσπερία Παλλάς από αποκομμένους της Σκοπιάς, η συνέντευξις έγινε εν όψη δίκης που θα γινόταν στο αυτόφωρο τριμελές πλημμελειοδικείο Αθηνών με κατηγορουμένους ανθρώπους της Σκοπιάς που παρακολουθούσαν κάποιο σπίτι αποκομμένου και βιντεοσκοπούσαν τους επισκέπτες του. Σε αυτήν την συνέντευξη σύμφωνα με το άρθρο της Βραδυνής αποκαλύφθηκαν πολλά ανδραγαθήματα της Σκοπιάς. Μεταξύ άλλων αναγράφονται και τα επόμενα, μέσα στον χώρο των μαρτύρων του Ιεχωβά οι οικογένειες φιλίες και συνεργασίες διαλύονται, γονείς χάνουν τα παιδιά τους και παιδιά τους γονείς, άνθρωποι χάνουν τις δουλειές τους, ενώ άλλοι υφίστανται νευρικούς κλονισμούς που μερικές φορές οδηγούν στην αυτοκτονία και πολλοί υπέστησαν καρδιακές προσβολές σε μέση απόκρυφων θρησκευτικών δικαστηρίων, εγκαταλείφθηκαν δε εκεί ετοιμοθάνατοι. 
Χιλιάδες άνθρωποι θέλουν να φύγουν από την οργάνωση και να ζητήσουν βοήθεια ή να αποκαλύψουν τα όσα τους συμβαίνουν αλλά φοβούνται τις συνέπειες του αφορισμού και τα αφοριστικά δικαστήρια και την συκοφάντηση. 
Σε άλλο δημοσίευμα Έθνος 22/12/87 δημοσιεύεται και σχολιάζεται επιστολή πρώην σημαίνοντα στελέχους των Ιεχωβιτών, μεταξύ άλλων αναφέρονται και τα εξής, στους κόλπους του κινήματος, δηλαδή των μαρτύρων του Ιεχωβά, διενεργείται η πνευματική δολοφονία των προσωπικοτήτων που διαφώνησαν και των ερευνών τους, διερωτάται κανείς τι θα έκανε η εταιρεία Σκοπιά αν είχε την εξουσία του λιθοβολισμού του αρχαίου Ισραήλ ή της πυράς των αιρετικών του Μεσαίωνα. 
Ο αφορισμένος είναι για τους μάρτυρες του Ιεχωβά νεκρός, ο διαφωνών είναι αντίχριστος, σύγχρονος Ιούδας που αυτοκτόνησε, οι ζωτικοί δεσμοί με την οικογένεια, τους φίλους και συνεργάτες μάρτυρες του Ιεχωβά διακόπτονται οριστικά και γίνονται αντικείμενο συκοφαντίας και εχθρότητας. Πιο κάτω αναφέρει ο επιστολογράφος πρώην μάρτυρας του Ιεχωβά ότι στους Ιεχωβίτες υπάρχει το άγχος της τηλεφωνικής παρακολούθησης. Παραθέτουμε το σχετικό απόσπασμα σχετικά με την παρακολούθηση τηλεφώνων στα γραφεία της εταιρείας Σκοπιά στο Μαρούσι, είπα ότι το 1984 κατά την επίσκεψη εκπροσώπου του Μπρούκλιν ανακαλύφθηκε από τρεις πρεσβυτέρους, εντός εισαγωγικών, πως το τηλεφωνικό κέντρο του κτιρίου ήταν πειραγμένο έτσι ώστε να μπορούν να παρακολουθούν κάποια εσωτερικά τηλέφωνα. Του γεγονότος όμως αυτού έγινε αυτόπτης μάρτυς και ο εκπρόσωπος αυτός, η υπόθεση όμως θάφτηκε και οι ένοχοι δεν εκτέθηκαν, παίρνω συνεχώς τηλεφωνήματα από μεγάλο αριθμό ενεργών μαρτύρων του Ιεχωβά και στελεχών οι οποίο πάντοτε διακατέχονται από το άγχος της τηλεφωνικής παρακολούθησης και των συνεπειών της. Έθνος 22/12/1987. 
Από τα προηγούμενα δημοσιεύματα υπογραμμίζουμε τις φράσεις, οι ζωτικοί δεσμοί με την οικογένεια διακόπτονται, οικογένειες διαλύονται, γονείς χάνουν τα παιδιά τους και παιδιά τους γονείς. 
Ενθυμούμε κάποια περίπτωση που σημαίνων στέλεχος των Ιεχωβιτών απεφάσισε να φύγει από την Σκοπιά αλλά καθυστέρησε αρκετούς μήνες την αποχώρηση του για να πείσει και άλλα μέλη της οικογενείας του διότι αν έφευγε ενωρίτερα και η εταιρεία τον χαρακτήριζε αποκομμένο τότε δεν θα μπορούσε να ομιλεί με τους οικείους του. 
Στο βιβλίο "Οι Χιλιαστές μας γράφουν" Αντωνίου Αλεβιζοπούλου, έκδοσις Αποστολικής Διακονίας στις σελίδες 298 έως 326 υπάρχει το κεφάλαιο, σπαραγμός μιας μητέρας, άλλο ένα οικογενειακό δράμα, ας το παρακολουθήσουμε λίγο, λαμβάνει χώρα στον απόδημο Ελληνισμό στο εξωτερικό. 
Η Ελευθερία Χαριτίδου γνώρισε από μικρή τους μάρτυρες του Ιεχωβά και αφοσιώθηκε σε αυτούς, αργότερα παντρεύτηκε και απέκτησε δυο παιδιά, ένα κορίτσι και ένα αγόρι. Ολόκληρη η οικογένεια ακολουθούσε την εταιρεία Σκοπιά, αργότερα μετά και από την διαψευσθείσα προφητεία του 1975 για την συντέλεια του κόσμου η κυρία Χαριτίδου ανένηψε και εγκατέλειψε την οργάνωση, από την στιγμή αυτή αρχίζει το δράμα της. 
Τα υπόλοιπα μέλη της οικογενείας της που παρέμειναν πιστά στην Σκοπιά καθοδηγούμενα από ανωτέρους Ιεχωβίτες της έκαναν τον βίο αβίωτο. 
Επιθυμία της Σκοπιάς ήταν να την χωρίσει ο άνδρας της και να παντρευτεί Ιεχωβίτισσα, ενώ η κύρια Χαριτίδου έμενε πιστή στον άνδρα της οι Ιεχωβίτες διέδιδαν ότι βρήκε άλλον άντρα και ετοιμάζεται να τον παντρευτεί πράγμα όλως διόλου ψευδές και αυτό για να προωθήσουν τον γάμο του κυρίου Χαριτίδη με την Ιεχωβίτισσα, η οποία σημειωτέον είχε και δύο παιδιά. Αλλά ας αφήσουμε την ίδια την κυρία Χαριτίδου να διεκτραγωδήσει τα βάσανα της παραθέτοντας αποσπάσματα από επιστολές της προς τον πατέρα Αντώνιο Αλεβιζόπουλο. Καταρχήν αναφέρεται σε ελπίδες που έτρεφε για την Χιλιετή Βασιλεία αφού πίστευε ότι το 1975 θα γινόταν η μάχη του Αρμαγγεδώνα και ευθύς αμέσως θα άρχιζε η πολυπόθητη Χιλιετής Βασιλεία. 
Προσπαθούσαμε όλη η οικογένεια να υπακούουμε σε κάθε τι που έλεγε η οργάνωσις γιατί πιστεύαμε πως μόνο με την υπακοή και την αφοσίωση σε αυτήν θα γλιτώναμε τον Αρμαγγεδώνα που επρόκειτο να έλθει σύμφωνα με την διδασκαλία της οργανώσεως το 1975. Τόσο πολύ πίστευα σε όλα αυτά ώστε κάθε Κυριακή δεν μαγείρευα για να κερδίσω χρόνο να πηγαίνω από πόρτα σε πόρτα μαζί με την οικογένειά μου να κηρύξουμε στους ανθρώπους τα αγαθά νέα της βασιλείας και το ότι ο Αρμαγεδώνας θα ερχόταν το 1975. 
Αφού το 1975 θα ερχόταν ο Αρμαγγεδώνας είχα σταματήσει την κόρη μου από την τετάρτη Γυμνασίου μολονότι έπαιρνε τα πρώτα βραβεία στο Ελληνικό και το Αγγλικό σχολείο, το ίδιο έκανα και με τον γιό μου, έχασε τις σπουδές του για αυτήν την αιτία. 
Ο πρεσβύτερος εντός εισαγωγικών Κουρούσης, δηλαδή ο Ιεχωβίτης δάσκαλος τους, είπε πως προ του Αρμαγεδδώνος το 1974 θα έρχετο παγκόσμιος μεγάλη κρίση για αυτό μας συνιστούσε να προμηθευτούμε ξηρούς καρπούς, μέλι και κονσέρβες και να τα φυλάξουμε σε κρυφούς τόπους, εγώ τα έκρυβα στο κάτω μέρος της ηλεκτρικής κουζίνας. 
Βλέπετε αγαπητοί ακροατές τα ωραία εσχατολογικά παραμύθια των Ιεχωβιτών; 
Αλλά ας παρακολουθήσουμε τι έγινε μόλις η κυρία Χαριτίδου απέρριψε την πλάνη. 
Όταν τους εγκατέλειψα το πρώτο χτύπημα ήρθε από τα παιδιά μου, τους έλεγα πως πέσαμε θύματα και εκείνα άρχιζαν να με βρίζουν, από το κλάμα αισθάνθηκα ένα δυνατό πόνο και έμεινα άφωνη για λίγα λεπτά της ώρας, τότε η κόρη μου βλέποντας με σε αυτά τα χάλια έπεσε πάνω μου και κλαίγοντας ζητούσε συγγνώμη, όμως ο πόνος της κόρης μου ήταν μόνο για εκείνη την στιγμή. Κάποιο Σάββατο ερχόμενη από το Χριστιανικό κύκλο καθώς άνοιξα την πόρτα άκουσα τον σύζυγό μου να λέει στο αγόρι μου, Ντίνο είδες τι καλή που είναι η Φωφώ; Σκίζεται για εσένα, θα σου πάρει και οικόπεδο. 
Σημείωσις, η Φωφώ είναι μια γειτόνισσα Ιεχωβίτισσα παντρεμένη με δύο παιδιά η οποία προορίζεται από τους ανθρώπους της Σκοπιάς να εκτοπίσει την κυρία Χαριτίδου από την οικογενειακή της εστία και να καταλάβει την θέση της. 
Συνεχίζουμε την επιστολή, στις 17/7/75 ημέρα Πέμπτη και ώρα 8:30 το βράδυ, ο σύζυγός μου έλεγε να επιστρέψω πίσω στα σατανικά δεσμά και εγώ του είπα ποτέ δεν θα γίνει αυτό ακόμη και εάν μου χαρίσουν όλο το χρήμα του Μπρούκλιν ή και εάν με σουβλίσουν σαν τον Αθανάσιο Διάκο, εν αγνοία μου σε νεαρά ηλικία έπεσα στον βούρκο της ακάθαρτης και ελεεινής οργανώσεως και τώρα εν γνώση μου να επιστρέψω πίσω; Μη γένοιτο. 
Ας ξεφυλλίσουμε λίγο ακόμη τις επιστολές της κυρίας Χαριτίδου. 
Προ ημερών επήγα σε ένα θύμα μα αυτή δεν δέχτηκε ούτε να με ακούσει, στο τέλος με απείλησε ότι εάν δεν έφευγα θα καλούσε την αστυνομία, δεν τους επιτρέπουν να με χαιρετούν και να συζητούν μαζί μου, είναι Γραφικό τους λέγουν και σε άλλη επιστολή, όσο δια τα παλαιά θύματα που έχω επισκεφθεί μόλις με βλέπουν μου κλείνουν την πόρτα διότι οι αρχηγοί τους είπαν πως δεν επιτρέπεται ούτε να με χαιρετούν. 
Τα επόμενα είναι συγκλονιστικά: θα σας αναφέρω ακόμη ένα γεγονός που συνέβη εδώ, ένα ανδρόγυνο είχε μια κόρη 17 χρόνων η οποία έπεσε θύμα των αντιχρίστων, μόλις το έμαθαν αρρώστησαν από την στενοχώρια τους, ιδιαιτέρως ο πατέρας ο οποίος κατέληξε στο νοσοκομείο και επιθυμούσε το παιδί του να το δει για τελευταία φορά και όμως οι Χιλιασταί δεν επέτρεψαν στην κόρη να πάει να ιδεί τον πατέρα της, μα ούτε και η κόρη ήθελα να πάει, έτσι ο πατέρας πέθανε από το πόνο του παιδιού του. 
Σας γράφω για μια οικογένεια τάδε που μένουν στην οδό τάδε, παρέσυραν τον σύζυγο μόνο ο οποίος φέρεται βάρβαρα στην πολύ καλή Χριστιανή Ορθόδοξη σύζυγό του, την δέρνει και της λέει "φύγε από το σπίτι να φέρω άλλη γυναίκα". 
Αλήθεια πως γίνεται και μοιάζουν με εκείνα που ο σύζυγος μου έλεγε σε εμένα; 
Ούτε Θεό φοβούνται ούτε ανθρώπους ντρέπονται, έχουν διαλύσει άπειρες οικογένειες και συνεχώς διαλύουν και άλλες η δυστυχής σύζυγος του νέου Χιλιαστού Γεωργίου Β. δια να αποφύγει το ξύλο και τις ύβρεις του συζύγου της εγκατέλειψε το σπίτι της και πήγε και νοίκιασε διαμέρισμα, όμως ξαναγύρισε διότι πήγε ο μικρός υιός της και την παρακάλεσε να επιστρέψει στο σπίτι τους. Όπως μου διηγήθηκε η ίδια η κυρία Ελένη, έτσι ονομάζεται, μια βραδιά καθώς ήτο ξαπλωμένη στο κρεβάτι της πήγε ο σύζυγος της κοντά και της διάβαζε τα σατανικά τους μαθήματα και επειδή η Ελένη δεν ήθελε να τον ακούει σκεπαζόταν με τις κουβέρτες, τότε ο σύζυγος της την έπιασε από τα μαλλιά και την πέταξε έξω από το σπίτι. Από το φόβο της η δυστυχής γυναίκα ξημερώθηκε στο αποχωρητήριο. 
Κάποτε που ο σύζυγος είδε την εικόνα του Κυρίου την άρπαξε και την πέταξε στα σκουπίδια λέγοντας στη σύζυγο του ότι δεν μπορούσε να την βλέπει, αυτά και πολλά άλλα μαρτύρια τραβάει η αθώα ψυχούλα από το σύζυγο της και ας λέει εκείνος πως βρήκε την αλήθεια. 
Εδώ σταματούνε τα αποσπάσματα των επιστολών, για περισσότερα βλέπε το βιβλίο Αντωνίου Αλεβιζοπούλου, "Οι Χιλιαστές μας γράφουν". 
Το ένδυμα του προβάτου λέει ήρεμα με πραότητα, "βρήκαμε την αλήθεια", ο λύκος όμως που κρύβεται πίσω από αυτό το ένδυμα λέει "ή πέφτεις και προσκυνάς την Σκοπιά ή σε χωρίζω από το σύζυγο σου τα παιδιά σου τα αδέλφια σου."
"Ή σκύβεις μπροστά μου ή σου διαλύω την οικογένεια", αυτό είναι το αληθινό πρόσωπο της εταιρείας Σκοπιά, γνωρίστε το, η γνώσις της αλήθειας προστατεύει από αιχμαλωσίες. 
Γνώσεσθε τὴν ἀλήθειαν, καὶ ἡ ἀλήθεια ἐλευθερώσει ὑμᾶς.










0 comments:

Δημοσίευση σχολίου