Δέηση στην Υπεραγία Θεοτόκο

 

Μπροστά στην άγια σου εικόνα κλείνω τα γόνατά μου, να σου προσφέρω δέηση γλυκιά Παντάνασσά μου. Χαίρε Αγνή, χαίρε σεμνή, χαίρε Θεού μητέρα, των ουρανίων στρατιών υπερενδοξοτέρα. Χαίρε σεμνή περιστερά, πανάμωμε Παρθένα, χαίρε του κόσμου στήριγμα, χαίρε τιμιωτέρα. Χαίρε γλυκιά παρηγοριά που 'χουν οι πονεμένοι, χαίρε η προστασία μας ω Κεχαριτωμένη. Χαίρε που σε υπηρετούν άγιοι και άγγελοι, χαίρε που έφερες το φως σ' όλη την Οικουμένη. Χαίρε Θεογεννήτρια ηλίου λαμπροτέρα και σωτηρία αμαρτωλών χαίρε Χριστού μητέρα. Χαίρε παρθένων καλλονή έαρ του Παραδείσου, βάλε με στον Παράδεισο και εμένα το παιδί σου. Χαίρε μητέρα ορφανών, ελπίς απηλπισμένων χαίρε πτωχών βοήθεια, γιατρέ των πονεμένων. Χαίρε που σε φωνάζουνε οι μάνες που πονούνε και στην αγιά εικόνα σου με δάκρυα προσκυνούνε. 
Χαίρε νεφέλη φωτεινή, χαίρε παρθένων κλέος, το χαίρε σου επρόσφερε ο Γαβριήλ με δέος. Χαίρε η μόνη μας χαρά Πανάχραντε Παρθένε, χαίρε που γέννησες Υιόν Χριστόν τον Βασιλέα. Κλίνουν το γόνυ και οι καρδιές το χαίρε σου προσφέρουν και από την θεία χάρη σου βοήθεια γυρεύουν. Άκουσε Παναγία μου καρδιές όπου πονούνε και το όνομά σου τ' άγιο θερμά παρακαλούνε. Γίνου γλυκιά παρηγοριά γλυκιά μου Παναγία στις θλίψεις που βρισκόμαστε δια την αμαρτία. Πρόφθανε Παναγία μου σ' όσους κινδυνεύουν και μάνες που με δάκρυα εσένα ικετεύουν. Με δάκρυα ερχόμαστε και σε παρακαλούμε και την γλυκιά παρηγοριά κοντά σου θα την βρούμε. Με την αγία σκέπη σου μας σκέπασες Παρθένε δίνε την παρηγοριά σε όλους τους πονεμένους. Ω των αγγέλων γλυκασμός μητέρα του Κυρίου, δώσε συγχώρεση τ' αμαρτωλού μας βίου. Να λυτρωθούμε δια σου γλυκιά μας Παναγία και δια σου να λάβουμε όλοι την σωτηρία. 
Ω Ρόδο αμάραντο, ω ταπεινή Μαρία, εσύ που ήσουν εκλεκτή, γλυκιά μας Παναγία. Άγγελοι σε υμνολογούν και σε υπηρετούνε και οι Χριστιανοί στην χάρη σου βοήθεια ζητούνε. Ω άσπιλε αμόλυντε ω ταπεινή Μαρία, σώσε του κόσμου τα παιδιά που ζουν στην αμαρτία. Ω τ' ουρανού και γης χαρά, ω δόξα των αγγέλων, μεσίτρια αμαρτωλών, χαρά των θλιβομένων. Χαίρε μητέρα του Θεού, σκέπη και προστασία σ' έχουνε οι Χριστιανοί γλυκιά μας Παναγία. Χαίρε που βάσταξες Θεό στις άγιές σου αγκάλες για αυτό και εσέ φωνάζουνε οι πονεμένες μάνες. Χαίρε που πέρασες το φως Ηλίου και Σελήνης, χαίρε εσύ που γέννησες Ήλιο Δικαιοσύνης. Χαίρε του κόσμου βάλσαμο, χαίρε παρηγορία που δίνει η θεία χάρη σου σε κάθε μια καρδία. Τα τάγματα τα αγγελικά και οι δώδεκα Αποστόλοι εσέ να προσκυνήσουνε κλείνουν το γόνυ όλοι. Εμείς Παρθένα μας γλυκιά στις τόσες σου πρεσβείες τίποτε δεν προσφέρουμε μόνο τις αμαρτίες. Πρεσβεύεις Παναγία μου όλοι μας να σωθούμε, του παραδείσου την χαρά όλοι να την εδούμε. Αμήν. Τις αμαρτίες τις πολλές να κλάψουμε να θρηνήσουμε γλυκιά μας Παναγία και η μεσιτεία σου σε εμάς θα φέρει σωτηρία. Ταπεινωμένος έρχομαι Θεογεννήτριά μου, γίνου για πάντα οδηγός στα διαβήματά μου. Έρχομαι με μετάνοια ω Μεγαλόχαρή μου, συγχώρεσε τον ταπεινό και σώσε την ψυχή μου. Συ είσαι Παναμώμητη εσύ αγνή Παρθένα και σου ζητώ συγχώρεση με μάτια δακρυσμένα. Εσένα διάλεξε ο Χριστός μητέρα του να γίνεις, σ' αυτούς που σ' ικετεύουμε συγχώρεση να δίνεις. Είσαι η μάνα ορφανών, γιατρός των πληγωμένων. 
Σκέπη συμπόνοια και χαρά στα ορφανά σκορπίζεις, στις χήρες τον καημό το βάλσαμό δωρίζεις. Πρόφθανε Παναγία μου εκεί που σε καλούνε, με πόνο σε φωνάζουνε, βοήθεια ζητούνε. Ω να 'ξεραν οι Χριστιανοί σ' εσένα τι χρωστούνε, μέρα και νύχτα διαρκώς θα σε υμνολογούνε. Δίπλα στον θρόνο του Θεού κάθισε Παναγιά μου και πρέσβευε για τα πολλά τα αμαρτήματά μου. Άκουσε τις δεήσεις μου και την παράκλησή μου, δέξε με τον αμαρτωλό και άκουσε την δέησή και την παράκλησή μου. Δέξε με τον αμαρτωλό και άκου την δεησή μου όπου με δάκρυα θερμά βγαίνει απ' την ψυχή μου. Εις τον μεγάλο πόνο μου είσαι παρηγορία και εις τας τόσας θλίψεις μου χαρά και βακτηρία. Ιάτρεψε τους πάσχοντας και όλους τους πονεμένους, προστάτεψε τα ορφανά και τους δυστυχισμένους. Σε κάθε ψυχή αμαρτωλή είσαι η σωτηρία, γιατί στον θρόνο του Θεού έχεις την παρρησία. Παρακαλώ σε του Θεού μήτηρ ευλογημένη, χάρισε ότι σου ζητά μια μάνα πονεμένη. Επιστροφή και φωτισμό χάρισε στα παιδιά μας που 'σαι μητέρα στοργική και βλέπεις τα δάκρυά μας. 


Σήμερα της αγίας Ζώνης

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου