Πεντηκοστιανοί



Συζητούν για τους Πεντηκοστιανούς
ο γέροντας Δανιήλ και η γερόντισσα
Αντωνία Μανδελιά ♱21/08/2012

 

γέρ. Δανιήλ: Η σημερινή μας εκπομπή τιτλοφορείται Συζητήσεις Για Την Αρπαγή, μέρος πρώτον. Έχουμε μαζί μας την μοναχή Αντωνία η οποία έχει ασχοληθεί πολύ με τα θέματα των Πεντηκοστιανών, έχει μελετήσει πολύ τα διάφορα δημοσιεύματά τους, την εφημερίδα Χριστιανισμός, και είναι πολύ κατατοπισμένη επάνω στα θέματα που έχουν σχέση με τους Πεντηκοστιανούς. Τι ακριβώς θα συζητήσουμε σήμερα αδελφή Αντωνία;

γερ. Αντωνία: Πως πιστεύουνε την αρπαγή οι Πεντηκοστιανοί, για την οποία βέβαια συζητούν πάρα πολύ συχνά και πάρα πολύ συχνά διαβάζουμε άρθρα μέσα στην εφημερίδα τους "Χριστιανισμός".

γέρ. Δανιήλ: δηλαδή θα λέγαμε ότι είναι το φλέγον θέμα για αυτούς.

γερ. Αντωνία: είναι το κυρίως δόγμα τους.

γέρ. Δανιήλ: μάλιστα, από όλα τα θέματα που υπάρχουν μέσα στο πιστεύω τους, το θέμα που τους απασχολεί πιο πολύ νομίζω είναι το θέμα περί της αρπαγής της Εκκλησίας.

γερ. Αντωνία: ακριβώς και όσο περνάει ο καιρός πάτερ Δανιήλ, δηλαδή όσο περνάνε τα χρόνια περνάνε οι μήνες, τόσο πιστεύουν ότι είναι πλησιέστερα ή μάλλον επίκειται, είναι αυτό κάτι που το περιμένουν, όπου να' ναι φεύγουν, όπου να' ναι φεύγουν, αυτό είναι το σύνθημα τους, όπου να' ναι περιμένετε φεύγουμε.

γέρ. Δανιήλ: να κάνω μια ερώτηση, ποιοι πιστεύουν στην αρπαγή; Μόνο η ελευθέρα αποστολική εκκλησία ή και οι άλλες ομάδες;

γερ. Αντωνία: Όχι είναι το δόγμα όλων των ομάδων της Πεντηκοστής γιατί όπως ξέρετε υπάρχουν πάρα πολλές ομάδες υπάρχουν ακόμη και αντιτριαδικές και αυτοί ακόμη πιστεύουν στην αρπαγή αλλά από ότι έχω διαβάσει σε άλλα έντυπα σε άλλες εφημερίδες και ορισμένοι που ονομάζουν τον εαυτό τους υπερδογματικό και αυτοί ακόμη πιστεύουν στην αρπαγή.

γέρ. Δανιήλ: και οι τριαδικοί Πεντηκοστιανοί και οι αντιτριαδικοί Πεντηκοστιανοί και οι υπερδογματικοί, οι υπερδογματικοί ανήκουν και αυτοί στους Πεντηκοστιανούς;

γερ. Αντωνία: οι ίδιοι δεν λένε τον εαυτό τους Πεντηκοστιανό, λένε απλώς ότι είναι ένα μέρος της παγκόσμιας εκκλησίας όπου γης, ας πούμε είναι η εκκλησία που δεν φαίνεται και αυτοί ανήκουν σε αυτήν την εκκλησία

γέρ. Δανιήλ: είναι κατά κάποιο τρόπο Πεντηκοστιανοί που έχουν μεγάλη ευρύτητα θα λέγαμε πνεύματος και ωστόσο και αυτοί παραδέχονται πάλι την αρπαγή.

γερ. Αντωνία: συγγνώμη απλώς δεν θέλουν να καταταγούν σε κάποια συγκεκριμένη ομάδα.

γέρ. Δανιήλ: μάλιστα, την αρπαγή την στηρίζουν οπωσδήποτε σε κάποια αγιογραφικά εδάφια, διότι όλοι αιρετικοί κάθε αιρετικό δόγμα το στηρίζουν σε κάποια χωρία της Γραφής, εν προκειμένω οι Πεντηκοστιανοί που στηρίζουν το δόγμα αυτό;

γερ. Αντωνία: νομίζω το κύριο εδάφιο για αυτούς είναι το Κατά Ιωάννη ευαγγέλιο 14 κεφάλαιο το τρίτο εδάφιο που λέει ο Κύριος στους μαθητές υπάγω να σας ετοιμάσω τόπον και παρακάτω πάλιν έρχομαι και θέλω σας παραλάβει προς εμαυτόν, αυτό το παραλάβειν προς εμαυτόν κατ' αυτούς είναι η αρπαγή, γιατί λέει πήγε τους ετοίμασε τόπο, ετοίμασε σπίτι για αυτούς, κατά λέξη σπίτι, όπως λέει εκεί πέρα εν τη οικία πολλαί μοναί εισίν, αυτοί παίρνουν κατά λέξη ότι υπάρχουν πολλές οικείες, πολλές μονές, και θα έρθει να τους παραλάβει.

γέρ. Δανιήλ: ενώ για εμάς το πράγμα είναι διαφορετικά εμείς την αρπαγή της Εκκλησίας την ταυτίζουμε με την ημέρα της αναστάσεως. Την ημέρα της αναστάσεως θα γίνει και η αρπαγή της Εκκλησίας, δηλαδή θα γίνει ο διαχωρισμός των δικαίων από τους αδίκους και οι δίκαιοι θα αρπαγούν και τότε εφαρμόζεται αυτός ο λόγος του Χριστού, ότι ο Χριστός έχει ετοιμάσει τον τόπο, κατεβαίνει κάτω και παραλαμβάνει τους δικούς του. Δεν λέει ότι θα τους παραλάβει θα τους ανεβάσει πάνω και θα τους κατεβάσει πάλι κάτω όπως τα λένε οι Πεντηκοστιανοί σχετικά με το δόγμα αυτό. Έχουν και κάποια άλλα χωρία που παρουσιάζουν;

γερ. Αντωνία: ναι βεβαίως για να μας πείσουν όταν συζητούμε μαζί τους μας αναφέρουν από τον Λουκά που λέει εκεί πέρα είναι δυο στον μύλο που θα αλέθουν δυο γυναίκες η μια παραλαμβάνεται και αυτή είναι η αρπαγή και η άλλη αφήνεται, είναι δυο στο αγρό ο ένας παραλαμβάνεται ο άλλος αφίενται, είναι δυο επί της κλίνης ο ένας παραλαμβάνεται ο άλλος αφήνεται, αυτό ακριβώς είναι η αρπαγή άρα ο ένας θα φύγει και ο άλλος θα μείνει.

γέρ. Δανιήλ: ναι και αυτό πάλι για εμάς έχει σχέση με την ημέρα της κοινής αναστάσεως κατά την οποία θα γίνει ο διαχωρισμός. Ο διαχωρισμός παρουσιάζεται με διάφορες εικόνες στα εσχατολογικά εδάφια της Καινής Διαθήκης, αλλού παρουσιάζεται ότι χωρίζονται το σιτάρι από το άχυρο, αλλού ότι χωρίζουν τα καλά ψάρια από τα σάπια ψάρια, αλλού ότι χωρίζουνε και πηγαίνουν από το ένα μέρος τα κατσίκια και τα ερίφια, το ερίφια που λέει το κείμενο και από το άλλο μέρος, αυτό που λέει πηγαίνουν τα πρόβατα, αυτό που λέει από πηγαίνουν τα ερίφια και από εκεί πηγαίνουν τα πρόβατα εδώ το λέει αλλιώς, ότι το ένα πρόσωπο παραλαμβάνεται το άλλο δεν παραλαμβάνεται. Το παραλαμβάνεται είναι ότι εισέρχεται στην αιώνια βασιλεία του Θεού, την βασιλεία του Θεού δηλαδή στην τελική της μορφή, διότι η βασιλεία του Θεού σε πρώτη μορφή υπάρχει από την στιγμή που ήρθε ο Χριστός κάτω στην Γη, για αυτό όπως είχαμε πει και την άλλη φορά ο Άγιος Ιωάννης ο Πρόδρομος λέει ήγγικε η βασιλειαν των ουρανών, δεν λέει ότι θα έρθει κάποτε στο μέλλον, αλλά τότε έχουμε την βασιλεία του ουρανού ολοκληρωμένη στην πλήρη μορφή της. Ο ένας παραλαμβάνεται ο άλλος αφήνεται, δηλαδή ο ένας έχει την τύχη που έχουν τα πρόβατα ο άλλος έχει την τύχη που έχουν τα ερίφια, ο ένας έχει την τύχη που έχει το σιτάρι και ο άλλος έχει την τύχη που έχουν τα ζιζάνια και όλες οι παραβολές του Κυρίου ο ένας έχει την τύχη που έχουν τα καλά ψάρια, αυτός που παραλαμβάνεται, και ο άλλος έχει την τύχη που έχουν τα σαπρά ψάρια, αυτός που αφήνεται.

γερ. Αντωνία: όπως ξέρουμε όμως τις περισσότερες περιπτώσεις οι Πεντηκοστιανοί ερμηνεύουν κατά λέξη και για αυτό η ερμηνεία τους είναι τόσο περιορισμένη και τόσο στενή θα λέγαμε. Λοιπόν ένα άλλο εδάφιο πάτερ Δανιήλ που θα πρέπει να σταματήσουμε λίγο...

γέρ. Δανιήλ: συγγνώμη αυτό που είπατε ερμηνεύουν κατά λέξη, όλοι οι αιρετικοί αλλού όπου ας πούμε τους συμφέρει έχουν κατά λέξη και αλλού το παίρνουν κάπως πιο συμβολικά όπως το τούτο εστί το σώμα μου και τούτο εστί το αίμα μου συνήθως οι ομάδες των Προτεσταντών δεν το παίρνουν κατά γράμμα ενώ άλλα τα παίρνουν κατά γραμμα αυτό όχι και οι μάρτυρες του Ιεχωβά άλλα τα παίρνουν αλληγορικά και άλλα εκεί που λέει 144000 χιλιάδες το παίρνουν κατά γραμμα σε άλλα σημεία που δεν τους συμφέρει δεν το παίρνουν κατά γράμμα το παίρνουν αλληγορικά.

γερ. Αντωνία: Ένα άλλο εδάφιο που θα πρέπει να σταματήσουμε νομίζω και να το αναπτύξετε λίγο τουλάχιστον την Ορθόδοξη του πλευρά είναι από την Α' Θεσσαλονικείς του αποστόλου Παύλου το 4 κεφάλαιο τον στίχο 13 τον στίχο 13 με 18 για αυτούς κατά τους Πεντηκοστιανούς αυτό το έγραψε ο απόστολος Παύλος για να τους δείξει πως θα γίνει η αρπαγή. Διότι εκεί αναφέρει για την μέρα της επιφανείας του Κυρίου αναφέρει ότι πρώτα θα αναστηθούν οι νεκροί οι εν Χριστώ οι εν Κυρίω και μετά όσοι παραμένουν ζώντες και αυτοί θα μεταμορφωθούν θα αφθαρτοποιηθούν και θα αρπαγούν όλοι αλλά τι θα συμβεί κατ' αυτούς, θα εμφανιστεί ο Κύριος στο μεσουράνημα και αυτός ο Κύριος θα τους αρπάξει και θα τους κρατήσει κάπου στο μεσουράνημα, δηλαδή δεν θα κατεβεί ο Κύριος στην Γη αλλά θα είναι στο μεσουράνημα και θα τους αρπάξει και στο εδάφιο αυτό αναφέρεται η σάλπιγγα του Θεού. Δηλαδή θα ακουστούν τρία πράγματα, είναι η σάλπιγγα του Θεού αναφέρουν, η φωνή του αρχάγγελου.

γέρ. Δανιήλ: Και το κέλευσμα.

γερ. Αντωνία: Ακριβώς, και τότε θα τους οι μεν νεκροί αλλά ποιοι νεκροί αυτοί που θα έχουν πεθάνει μετά Χριστόν όχι οι προ Χριστού και έχουμε τις αποδείξεις για αυτά που λένε ότι όντως έτσι είναι για αυτούς αυτοί δηλαδή από τους νεκρούς που θα έχουν θα είχαν αναγεννηθεί προτού πεθάνουν και από τους ζώντες πάλι αυτοί που θα έχουν αναγεννηθεί και μάλιστα στους ζώντες συμπεριλαμβάνουν εκτός από τους δικούς τους τους Πεντηκοστιανούς και τους φωτισμένους είτε είναι Ρωμαιοκαθολικοί είτε είναι Ορθόδοξοι δηλαδή κάνουν μια διεύρυνση, αυτή είναι σε λίγες γραμμές η αρπαγή όπως αυτοί την αναφέρουν.

γέρ. Δανιήλ: εσείς αδελφή Αντωνία έχετε παρακολουθήσει και διάφορους διαλόγους που έχουν γίνει δημόσια μεταξύ Πεντηκοστιανών και Ορθοδόξων ή κάποιες εκδηλώσεις που διοργάνωσαν μερικοί δημοσιογράφοι σε ορισμένα μέρη της Ελλάδος, κάτι να μας λέγατε επ' αυτού του θέματος.

γερ. Αντωνία: ναι, έχω στα χέρια μου φωτοτυπία της εφημερίδας Χριστιανισμός για μια εκδήλωση που έκαναν στο Βόλο το 1990 τον Νοέμβριο. Τους είχε καλέσει ένας δημοσιογράφος από τον ιδιωτικό ραδιοφωνικό σταθμό ένα και είχαν πάει ο κ. Λούης Φέγγος με τον κ. Κώστα Κονδύλη. Αυτοί οι δυο μίλησαν στον ραδιοφωνικό σταθμό και το θέμα τους ήταν ο αντίχριστος το 666 και η Β' Παρουσία του Χριστού. Ένα μικρό κομμάτι θα διαβάσουμε από αυτά που είπε ο κύριος Φέγγος, είπε "είμαστε στις παραμονές του ερχομού του Χριστού και ζούμε σε ημέρες όπως είπε ο Κύριος και καθώς έγινε εν ταις ημέρες του Νώε ομοίως και καθώς θα τις ημέρες του Λώτ ο δημοσιογράφος όμως ζήτησε εξηγήσεις και ο αδελφός Φέγγος μίλησε για τον αντίχριστο και το 666 ο αδελφός Φέγγος διάβασε από το ιγ κεφάλαιο της Αποκαλύψεως και μίλησε για την δημιουργία του Ευρωπαϊκού κράτους την ένωση της Γερμανίας και τον κωδικό αριθμό 666 με το χάραγμα. Εδώ νομίζω να κάνουμε ένα πολύ μικρό σχόλιο πάτερ Δανιήλ αναφέρει την ένωση της Γερμανίας και την περνάει έτσι πολλά απαλά θα λέγαμε δηλαδή έχουμε την προφητεία του κ. Λούη Φέγγου τον Ιανουάριο του 1987 αναφέρει ότι θα γίνει η ένωση των δυο Γερμανιών, γιατί φυσικά δεν είχε γίνει τότε, θα γίνει η ένωση των δυο Γερμανιών και θα την κάνει ο αντίχριστος και αυτό το έχει γραμμένο στην εφημερίδα του τον Ιανουάριο του 1987.

γέρ. Δανιήλ: δηλαδή όταν θα γινόταν η ένωση των δυο Γερμανιών θα είχε έρθει ο αντίχριστος.

γερ. Αντωνία: θα την έκανε ο αντίχριστος την ένωση των δυο Γερμανιών.

γέρ. Δανιήλ: Έχει ζητήσει συγγνώμη για αυτήν την ψευδοπροφητεία; Είναι καθαρά μια ψευδοπροφητεία, παραπλάνησε όλους τους οπαδούς του ότι η ένωση των δυο Γερμανιών θα γίνει στον καιρού του Αντίχριστου και φυσικά θα έπρεπε να είχε προηγηθεί και η αρπαγή της Εκκλησίας, τίποτα από όλα αυτά δεν έγινε, ήταν καθαρά μια ψευδοπροφητεία την οποία την είπε ο αρχηγός μιας μεγάλης ομάδας Πεντηκοστιανών. Φυσικά δεν μπορούσε το Άγιο Πνεύμα να δρούσε σε αυτόν τον άνθρωπο και να έλεγε μια προφητεία η οποία αποδείχθηκε ψευδής, κάποιο άλλο πνεύμα δρούσε σε αυτόν.

γερ. Αντωνία: όταν κάποτε συζητούσα με έναν πρεσβύτερο των Πεντηκοστιανών και του ανέφερα αυτήν την προφητεία δεν την είχε διαβάσει γιατί ήταν μετά το 1987 και ασφαλώς δεν διαβάζουν τι έχουν πει προηγούμενα και του την ανέφερα και του λέω αυτό δεν είναι ψευδοπροφητεία; Δεν αποδεικνύεται ο κ. Φέγγος ψευδοπροφήτης; Με κοίταζε, με κοίταζε καλά καλά και στο τέλος λέει ναι αλλά έγινε όμως η ένωση των Γερμανιών. Απαντώ λέει ποτέ το Άγιο Πνεύμα κατά το ήμισυ; Γιατί μου είπε κατά το ήμισυ εκπληρώθηκε, έγινε η ένωση. Λέει ποτέ το Άγιο Πνεύμα κατά το ήμισυ; Δεν δίνει ολόκληρη την προφητεία; Τα μισά δίνει; Στο κάτω κάτω αυτό συζητιόταν για την ένωση των δύο Γερμανιών, δεν ήταν κάτι που ξαφνικά έγινε, είχε ακούσει ο κ. Φέγγος στην Αμερική με τα τόσα ταξίδια που κάνει ότι συζητιόταν η ένωση των δύο Γερμανιών.

γέρ. Δανιήλ: δηλαδή προσπαθούσε να τον δικαιολογήσει ότι δεν ήταν ψευδοπροφητεία,

γερ. Αντωνία: ναι βέβαια.

γέρ. Δανιήλ: μάλιστα, τι άλλο γράφουν στον Χριστιανισμό για την εκδήλωση αυτή στον Βόλο;

γερ. Αντωνία: λέει πάνω σε ποιο θέμα ανέπτυξε ο κ. Κώστας Κονδύλης και λέει το τι πρέπει να κάνει ο άνθρωπος για να λάβει μέρος στην αρπαγή της Εκκλησίας, αυτό είναι το σημαντικό για αυτούς, παρακάτω, και να εκφύγει πάντα ταύτα τα μέλλοντα να συμβώσει. Θα δείτε στις ομολογίες των Πεντηκοστιανών αν διαβάσετε την εφημερίδα τους, στην δεύτερη σελίδα έχει ομολογία, λοιπόν όλοι κλείνουν την ομολογία τους, θα είναι ένα τοις χιλίοις αν δεν συμβεί αυτό, όλοι κλείνουν την ομολογία τους με την προσδοκία της αρπαγής ώστε να εκφύγουν πάντα ταύτα τα μέλλοντα να συμβώσει και τα πάντα ταύτα καταλαβαίνετε είναι ο ερχομός του Αντίχριστου.

γέρ. Δανιήλ: και εννοούν ότι θα τα εκφύγουν όλα αυτά διότι δεν θα είναι, θα τους αρπάξει κάποια δύναμις και θα τους πάει επάνω στο μεσουράνημα ενώ ο λόγος του Χριστού είναι εντελώς διαφορετικός, λέει ότι θα είναι κάτω στην Γη και επειδή θα υφίστανται τη μεγάλη θλίψη θα κάνει σύντμηση των ημερών δεν είχε νόημα να έλεγε ο Θεός θα κάνει σύντμηση των ημερών εάν οι δικοί του όλοι ήταν σε ένα χώρο που δεν τους έπιαναν τα σκάγια του αντίχριστου και της μεγάλης θλίψεως. Τι άλλο έγραφε η εφημερίδα τους; Να δούμε όμως αγαπητοί ακροατές και τι έγραφε ο τοπικός τύπος. Αδελφή Αντωνία, μου έχετε ένα απόκομμα φέρει, από που είναι αυτό το απόκομμα;

γερ. Αντωνία: αυτό το έχει γράψει ο τοπικός Πεντηκοστιανός ποιμένας.

γέρ. Δανιήλ: και που έχει δημοσιευθεί αυτό;

γερ. Αντωνία: το προηγούμενο ήταν του Νοεμβρίου του 1990 αυτό εδώ είναι του Δεκεμβρίου του 1990. Σχολιάζει.

γέρ. Δανιήλ: ας το παρακολουθήσουμε, τίτλος: "Ο ραδιοσταθμός "ΈΝΑ" του Βόλου ασχολείται με τα εσχατολογικά. Αγαπητοί αδελφοί της τελευταίες ημέρες και από 6 εως 13-11-1990 ο ιδιωτικός σταθμός "ΈΝΑ" με τον δημοσιογράφο κ. Γιώργο Καρεκλίδη έβαλε τα εξής θέματα με την εκφώνηση. "Γιατί μας αρέσει το φως και όχι το σκοτάδι! Νέα εποχή η νέα θρησκεία! 666. Η εποχή του Υδροχόου. Τι λέει η Αγία Γραφή. Περιμένουμε τον Αντίχριστο το 1992; Το ράδιο "ΈΝΑ"τολμά. Βεβαίως ακούστηκαν διαφορετικές απόψεις και από διαφορετικούς ανθρώπους. Σχεδόν ολόκληρη η πόλις σείστηκε αυτές τις ημέρες. Όλοι άκουγαν με μεγάλο ενδιαφέρον τον λόγο του Θεού. Έκανε εντύπωση η τόλμη του δημοσιογράφου αυτού, να φέρει στο φως τις αλήθειες του Ευαγγελίου. Η έρευνα απέδειξε ότι οι άνθρωποι ζουν πραγματικά στο σκοτάδι", αυτά τα γράφει τώρα Πεντηκοστιανός ποιμένας! "Η έρευνα απέδειξε ότι οι άνθρωποι ζουν πραγματικά στο σκοτάδι. Ποιος φταίει άραγε; Οι ίδιοι που δεν ερεύνησαν τις Γραφές; Ή κάποιοι άλλοι που τους κρατούν εσκεμμένα στο σκοτάδι;" Εδώ τι εννοεί;

γερ. Αντωνία: εσκεμμένα, δηλαδή δεν τους αναπτύσσουν αυτό το συγκεκριμένο θέμα, δεν μιλάνε για αυτό το συγκεκριμένο θέμα ενώ αυτοί το προβάλλουν πάρα πολύ τακτικά μάλιστα και προφορικά στις πολύ τακτικές συναθροίσεις τους και γραπτά στην εφημερίδα τους, εμείς οι Ορθόδοξοι δεν ασχολούμεθα με αυτό το θέμα όπως αυτοί.

γέρ. Δανιήλ: δηλαδή οι Πεντηκοστιανοί έχουν συλλάβει την αληθινή ερμηνεία που λέει περί αρπαγής της Εκκλησίας και προσπαθούν και διαφωτίζουν τους δικούς τους, ενώ εμείς το αγνοούμε εντελώς αυτό το θέμα και τους κρατούμε τους δικούς μας στο σκοτάδι, αυτό θέλει να πει.

γερ. Αντωνία: ακριβώς, εσκεμμένα στο σκοτάδι όμως!

γέρ. Δανιήλ: και συνεχίζει το άρθρο "Και περισσότερο από όλους ο διάβολος, ο εχθρός της ψυχής μας που θέλει να απωλέσει "ει δυνατόν και τους εκλεκτούς". Όλοι θέλησαν να μάθουν. Όλοι ρωτούσαν. Τι είναι αυτά που ακούστηκαν; Πότε θα γίνουν; Εμείς πως θα σωθούμε από όλα αυτά; Όλοι είναι ανάστατοι. Η άγνοια πανικοβάλει η άγνοια σκοτώνει. Κι εδώ θα ήθελα να κάνω μια παρένθεση πότε άραγε είναι καλύτερα; Όταν σκεπάσουμε την αλήθεια και βρεθούμε προ τετελεσμένου γεγονότων ή όταν ξέρουμε και φυλαχτούμε αφού μπορούμε;". Δηλαδή οι Πεντηκοστιανοί έχουν την εντύπωση ότι ερμηνεύουν σωστά την Γραφή και βάση αυτής της ερμηνείας πρόκειται σήμερα, αύριο, μεθαύριο, δηλαδή στο εγγύς μέλλον, να συμβεί ένα μεγάλο γεγονός. Αυτό το γεγονός εμείς το αγνοούμε και το αγνοούν και όλοι οι δικοί μας, αυτοί το γνωρίζουν και προσπαθούν να διώξουν τα σκοτάδια της άγνοιας και λέει εδώ ότι η άγνοια πανικοβάλει η άγνοια σκοτώνει. Οι Πεντηκοστιανοί θα τους γνωρίσουν κάτι το οποίο είναι εντελώς αντίθετο προς την Αγία Γραφή, είναι μια πλάνη, αλλά για αυτούς η πλάνη όμως είναι μια πραγματικότητα αληθινή και περιμένουν από ώρα σε ώρα και από μέρα σε μέρα να έρθει μια δύναμις εδώ κάτω Θεϊκή να τους παραλάβει όλους και να τους πάει επάνω στο μεσουράνημα και έτσι θα γλυτώσουν από την μεγάλη θλίψη που θα ενσκήψει εδώ κάτω. Πρέπει λοιπόν αυτό λέει να το γνωρίσουν όλοι και συνεχίζει "όταν σκεπάσουμε την αλήθεια και βρεθούμε προ τετελεσμένων γεγονότων ή όταν ξέρουμε και φυλαχτούμε αφού μπορούμε;" Εδώ είναι το ίδιο που λένε οι μάρτυρες του Ιεχωβά ότι όπου να' ναι γίνεται ο Αρμαγεδδώνας και εμείς πρέπει να το γνωστοποιήσουμε αυτό ότι θα γίνει ο Αρμαγεδδώνας να μην βρεθούν άνθρωποι προ απροόπτου και έρθει ο Αρμαγεδδώνας και τους εξοντώσει όλους, είναι ακριβώς το ίδιο με άλλη ονομασία και συνεχίζει ο ποιμένας εκεί του Βόλου ο Πεντηκοστιανός, "Το Ευαγγέλιο του Χριστού μας το λέει καθαρά. Ας έχει δόξα ο Θεός. Μέσα στις φιλοσοφίες, μέσα στην απόγνωση και στον καθησυχασμό, ακούστηκε καθαρός κρυστάλλινος και πολύ απλός ο Λόγος του Θεού. Οι αδελφοί Λούης Φέγγος και Κώστας Κονδύλης, απέδειξαν και υπέδειξαν με απλότητα τα γεγραμμένα του λόγου του Θεού". Δηλαδή εδώ επαινεί τους δύο Πεντηκοστιανούς πάστορες οι οποίοι παρουσιάστηκαν και ανέπτυξαν τις απόψεις τους.
Είπαμε όμως στην αρχή της εκπομπής ότι ομιλούμε για την αρπαγή το πρώτο μέρος, θα επακολουθήσει και άλλη εκπομπή διότι δεν επαρκεί ο χρόνος. Αγαπητοί ακροατές τελειώσαμε για σήμερα θα συνεχίσουμε την επόμενη εβδομάδα.





Οι αφ' εαυτών λαλούντες. 
Κινδυνολογία, λογική πλάνη αυθαίρετες υποθέσεις και βιασμός της Βίβλου. 
Αναφορά χωρίων και ότι "το είπε ο Χριστός", φορτώνω τις ψευτοπροφητείες μου στην Βίβλο και στον Χριστό ώστε αυτές να αποκτήσουν κύρος και εγώ οπαδούς. Ο ένας "αποδεικνύει" Βιβλικά τον κίνδυνο και ο άλλος "αποδεικνύει" Βιβλικά την αποφυγή του.



0 comments:

Δημοσίευση σχολίου